חשיפה ח"כ סמי אבו שחאדה בעצרת בלוד: "יש לשחרר את הפורעים משומר החומות"

יו"ר מפלגת בלד השתתף בעצרת של ערביי לוד וקרא לשחרר את הפורעים הערבים שתקפו והציתו מהומות במבצע שומר החומות | בן גביר: "הגיע הזמן שמי שתומך בטרור ישב אחרי סורג ובריח ויגורש לעזה"

אלעד הומינר עמיאל ירחי אלעד הומינר, עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/08/21 14:29 יט באלול התשפא

ח"כ סמי אבו שחאדה בעצרת בלוד: "יש לשחרר את הפורעים משומר החומות"
סמי אבו שחאדה, צילום: Miriam Alster/Flash90

פרסום ראשון: יו"ר סיעת בל"ד תומך במשפחות המחבלים והפורעים שנעצרו בשומר החומות וקורא לשחרורם. ח"כ סמי אבו שחאדה השתתף בעצרת מול ביתו של ביתו של צעיר ערבי ממשפחת חסונה שנהרג בלוד לאחר שתקף יהודים בעיר.

יו"ר מפלגת בל"ד מסיעת הרשימה המשותפת, סמי אבו-שחאדה, נאם בעצרת שהתקיימה אתמול (ה') בערב בשכונת רמת אשכול בלוד מול בית משפחת חסונה. אבו שחאדה תמך במשפחה וקרא לשחרור העצורים מהפרעות בערים המעורבות בזמן שומר החומות.

ח"כ ניר אורבך מימינה הגיב לפרסום כתב כיפה וכתב: "סמי אבו שחאדה כנראה התבלבל ושכח שאנחנו חיים במדינת חוק. אם אתה לא רוצה להיעצר- אל תתפרע, אל תפגע בחייהם של אחרים. אם פגעת- תישא בתוצאות".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מיהר להגיב גם הוא ואמר בתגובה: "התמיכה בפרעות המחבלים בלוד, מקבלת חיזוק מיו"ר בל"ד ח"כ סמי אבו-שחאדה שבלי בושה קורא לשחרור מחבלים אכזרים, רוצחי יהודים. הגרעין של האחים המוסלמים נמצא כאן בישראל ומאיים להתפוצץ שוב בתוכנו. הגיע הזמן שמי שתומך בטרור ישב אחרי סורג ובריח ויגורש לעזה".

כזכור, בימי מבצע שומר החומות, במהלך המהומות תושב לוד נאלץ לירות בנשקו האישי לאחר שחש סכנה לחייו, מהירי נהרג אחד הערבים והתושב נעצר. יואל פרנקנבורג היה בין תושבי לוד היהודים ממנה נפתח ירי שהרג תושב ערבי מהעיר: "המון זועם עלה לכיווננו וזרק אבנים ובקבוקי תבערה. 45 דקות התקשרנו למשטרה, אף אחד לא בא. פחד מוות. בשלב מסוים עלו עלינו בטירוף מוחלט וכמה אנשים משלנו ירו באוויר. בחיים לא פחדתי ככה עליי ועל ילדיי. אנחנו לא ראינו אף אחד שיורה על ההרוג". 


(הפרעות בלוד).

"הם באו לשרוף לנו את הבתים וזרקו עלינו אבנים על מנת להרוג. אלה היו לבנים גדולות ובקבוקי תבערה. אף אחד לא מחזיק בקבוקי תבערה כדי לעשות לי מסאז'", סיפר לעיתונאי ג'וש בריינר. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן