"הבטחת": אלון דוידי תוקף את בנט

ראש עריית שדרות תוקף היום את ראש הממשלה בעקבות אי התגובה לירי חמאס | דוידי היה מקורב לבנט ובבחירות האחרונות שובץ במקום השלישי ברשימה עד שהתפטר באופן מפתיע

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/08/21 12:09 ט באלול התשפא

"הבטחת": אלון דוידי תוקף את בנט
אלון דוידי, צילום: יחצ

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות תוקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט, דוידי היה מקורב לבנט ואף שובץ במקום השלישי בבחירות לכנסת, אבל אז חזר במפתיע לכהן כראש העיר שדרות. אתמול נורתה רקטה לעבר שדרות ויורטה בשמי העיר. עד כה, 24 שעות לאחר האירוע לא נרשמה תגובה מצד ישראל.

דוידי מגיב היום לשקט מכיוונה של ישראל לירי ותוקף את בנט. דוידי שיתף בפייסבוק ציטוט של בנט בו אמר: "לא נסבול אלימות וטפטופים, תושבי העוטף אינם סוג ב'". דוידי כתב לצד הציטוט: "ראש הממשלה הבטחת! תקיים!".

גם ח"כ בן גביר תקף הבוקר את התנהלות הממשלה מול הירי מעזה. בן גביר אמר כי: "ממשלת השורא של בנט מייצרת מאזן חדש של 0 תגובה לירי החמאס על שדרות. בנט הבטיח תגובה על כל בלון תבערה, אבל מועצת השורה לא מאשרת אפילו תגובה על ירי טילים. זה לא יאומן, אבל הלילה אפילו הדיונות של עזה ישנו שנת ישרים.  וכפי שהצהירה חברת הכנסת זועבי ממרצ: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי – הקואליציה תיפול כי גם מרצ וגם רע"מ לא יסכימו לדבר כזה". בנט מסכן את תושבי הדרום!"

כזכור, אלון דוידי היה מספר שלוש ברשימת ימינה לכנסת, אך התפטר מהכנסת. דוידי, עדכן את יו"ר ימינה, נפתלי בנט, כי בכוונתו להישאר בעת הנוכחית בתפקידו כראש עיריית שדרות ולא להיות מושבע לכנסת ה-24 . לאחר התפטרותו של דוידי נכנסה לכנסת המועמדת הבאה ברשימת ימינה, ח"כ עידית סילמן. לאחר ההתפטרות בנט בירך את דוידי ואמר: "אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר". אך נראה כי היום יחסי השניים עלו על שרטון.


(הרקטה ששוגרה לעבר שדרות).

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן