"דיקטטור" מה נתניהו יחשוב על פליטת הפה של קרעי

בדיונים הארוכים על התיקון לחוק יסוד הכנסת עלה ח"כ שלמה קרעי מהליכוד לנאום אבל בהשפעת השעות הארוכות במליאה יצאה לח"כ פליטת פה שהוא עלול להצטער עליה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/21 15:07 יח באב התשפא

מה נתניהו יחשוב על פליטת הפה של קרעי
קרעי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

דיונים ארוכים במליאת הכנסת וחבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד עלה גם הוא לנאום במסגרת הפיליבסטר המתיש שמנהלת האופוזיציה לקואליציה. קרעי התייחס לאירוע החריג שהתרחש אתמול במליאה והחל לתקוף את אחמד טיבי, אבל במהלך הנאום התבלבל ותקף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

קרעי אמר בנאומו הדיקטטור ביבי ומיד תיקן: הדיקטטור טיבי. קרעי התפוצץ מצחוק וחברי הכנסת הצטרפו. נקווה שביבי יקבל את הטעות ולא יכעס על הח"כ הצעיר מרשימתו.

כזכור, אתמול בזמן שח"כ אחמד טיבי ישב על כיסא יושב הראש, תקרית חריגה התרחשה. בתיעוד מתוך המליאה ניתן לראות את ח"כ איתמר בן גביר מורד בכוח על ידי סדרנים מבימת הכנסת בזמן שהוא מתנגד בכל כוחו. הסיבה להזעקת הסדרנים היא שבן גביר אמר בפתח דבריו: "ברשות יו"ר הכנסת, אדוני השר, כנסת נכבדה". לאחר מכן טיבי שניהל את הישיבה קטע את בן גביר ודרש ממנו לקרוא גם לו אדוני. בן גביר סירב ודרש מטיבי להפנות אותו לתקנון הכנסת אך טיבי טען כי מדובר בהוראות יו"ר הכנסת. בן גביר הגיב לאחמד טיבי: "אתה לא אדוני, אתה מחבל, אתה לא צריך להיות פה".