צוח"כים איתכם מחפשת חתן? בן גביר מתחיל לשדך בכנסת | צפו:

בין שלל ההטרלות של חברי האופוזיציה הלילה במליאת הכנסת, רגע אחד היה משעשע במיוחד. ח"כ סיפר על פעילת ימין בשם שיבת ציון והציע למעוניינים להתקשר כי היא מחפשת חתן

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/07/21 18:58 ו באב התשפא

מחפשת חתן? בן גביר מתחיל לשדך בכנסת | צפו:
איתמר בן גביר., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הלילה רשמו באופוזיציה ניצחון נוסף על הקואליציה אחרי שחוק הדיינים נפל, החוק נפל אחרי שעות ארוכות של דיונים במליאה. במהלך הלילה עלה ח"כ איתמר בן גביר והפתיע את חברי הכנסת כשדיבר על רווקות דתיות שהוא מכיר.

בן גביר דיבר ארוכות בשלל נושאים ובשלב מסוים סיפר על צעירה בשם שיבת ציון והפעילות שלה בירושלים למען העיר העתיקה, בן גביר סיפר כי יש בחורות מקסימות שמחפשות שידוך ומי שרוצה יכול להתקשר. בן גביר הציע להתקשר ישירות אליו ללשכה והודיע כי הוא יסנן את המיועדים.

בהמשך היום ח"כ בן גביר נאם בהפגנה מול משרדי פייסבוק. כזכור, פייסבוק חסמה חשבונות וואטסאפ של אנשי ימין. אילה, אשתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר שנחסמה בחשבון הווטסאפ, הגישה תביעה לבית המשפט נגד פייסבוק. 

ח"כ בן גביר אמר בנאום במהלך ההפגנה: "ההתנהלות של פייסבוק פוליטית, לא יסתמו לנו את הפה נגד החוק. בשבועות האחרונים פייסבוק שברו את כל הכלים כאשר הם סוגרים חשבונות ווטסאפ ופייסבוק לאנשים המזוהים עם הימין, בלי לתת דין וחשבון". 

בן גביר הוסיף:  "לא פייסבוק ולא המשטרה, יסתמו לנו את הפה נגד החוק. פעם מוחקים חשבונות ווטסאפ, פעם חוסמים עמודים בפייסבוק, לאן עוד תגיע ההתערבות הגסה של פייסבוק בחופש הביטוי?!".