אמסלם עוקץ את סמוטריץ' על הבישולים הכושלים | צפו:

בין רגעי המתח במליאת הכנסת נצפה גם רגע משעשע שאסור להחמיץ. דודי אמסלם הפנה שאלה לסמוטריץ' על הדגים שבישל. סמוטריץ' ענה: "בגלל זה אתה נראה ככה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/21 14:43 כו בתמוז התשפא

אמסלם עוקץ את סמוטריץ' על הבישולים הכושלים | צפו:
גזען על אשכנזים?, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

חברי האופוזיציה חגגו הלילה (ג') במשכן הכנסת את נפילתו של חוק איחוד משפחות, בין הלחץ והמתח לפני ההצבעה הם סיפקו גם רגע קומי יוצא דופן. יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' עלה לנאום במליאה והשיב על שאלות שקיבל מהאזרחים בבית, אבל ח"כ דודי אמסלם שלח לו עקיצה מיוחדת.

בין שלל השאלות החשובות נתקל סמוטריץ' בשאלה של אחד, ח"כ דודי אמסלם ששאל אותו למה הדגים שהוא מכין ואף זכו לפוסט ברשתות, כ"כ חיוורים ללא טעם וצבע, "תוסיף שמן ופפריקה". סמוטריץ' ביקש מאמסלם שלא להתגזען על האשכנזים, החמיא לאמסלם על הדגים הטובים שהוא מכין ולא התאפק לעקוץ בחזרה. 

סמוטריץ' אמר לאמסלם: "זאת הסיבה שאני נראה ככה ואתה נראה כמו שאתה נראה". סמוטריץ' הוסיף: אני לא מתחרה עם דודי, אני פעם אחת העלתי דגים ונכוותי קשות, מאז אני לא מעלה". 

לצד ההומור, סמוטריץ' לא שכח לתקוף הבוקר את הממשלה על כישלון הפשרה בחוק איחוד משפחות. סמוטריץ' כתב הבוקר כי: "אלו הרואים עצמם עדיין אנשי ימין בקואליציית השמאל האנטי ציונית עם תומכי הטרור הזו: עכשיו כשהבנתם שזה מסוכן ולא יכול לעבוד חיזרו הביתה למחנה הלאומי. לא מאוחר לתקן. תשתחררו מלפיתת החנק של תומכי הטרור, נקים יחד ממשלת ימין ציונית גדולה ויציבה בכנסת הזו ונשמור על מדינת ישראל יהודית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן