גלית דיסטאל תוקפת את בנט: "איש קטן ומסוכן"

בצל האירועים האלימים בדיר אל אסד ח"כ מהליכוד מצאה את האשם. דיסטאל תקפה את רוה"מ החדש והאשימה אותו באלימות ברחובות ובהתפרצות הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/21 09:47 י בתמוז התשפא

גלית דיסטאל תוקפת את בנט: "איש קטן ומסוכן"
גלית דיסטל אטבריאן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

התפרצות חדשה ומדאיגה של קורונה בבנימינה ובמודיעין הביאה את משרד הבריאות להחלטה כי הלימודים בערים יתקיימו עם מסיכות בלבד. לצד הקורונה שמרימה ראש, בשבת אירעו התפרעויות אלימות בכפר דיר אל אסד ובמהלכן נפצעו שוטרים באורח קל ותושב הכפר נפצע באורח קשה. בזמן שהממשלה הטרייה נערכת לפטרון המשברים, ח"כ מהליכוד גלית דיסטאל אטבריאן כבר מצאה את האשם באירועים.

דיסטאל פרסמה הבוקר (א') בחשבון הטוויטר שלה הודעה חריפה בה תקפה את ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט. דיסטאל כתבה כי: "אם נפתלי שכל דרכיו הנכלוליות הן שקר ועורמה, היה משקיע קצת פחות בהסתה מכוונת מאחורי הקלעים נגד נתניהו וקצת יותר במדינה - אז יש מצב שהוא לא היה מאבד את השליטה על בטחון האזרחים ברחובות וביטחונם מפני התפרצות מחודשת של קורונה כבר בשבוע הראשון לכהונתו. איש קטן. ומסוכן".

כזכור, בסוף השבוע התרחש אירוע אלים בכפר דיר אל אסד. בעימותים שפרצו בין כוח שיטור שהוזנק בעקבות החשד לאירוע ירי בכפר דיר אל אסד לבין אזרחים.  נורו יריות, 3 שוטרים נפצעו באורך קל כתוצאה מאלימות ואזרח ערבי (43) נפצע באורח קשה מירי. כוחות משטרה פשטו הלילה על הכפר ועצרו, בשלב הזה 11 חשודים במעורבות בתקיפת שוטרים ועל פי הודעת המשטרה עוד צפויים מעצרים נוספים.

המהומות בדיר אל אסד.