כהנא לסמוטריץ': אתה מוביל לחורבן וגלות

המשבר הראשון של הקואליציה הביא לתקיפות הדדיות בין השר מתן כהנא ליו"ר הציונות הדתית. סמוטריץ' אמר על בנט: "תאוות שלטון ונקם חסרת אחריות ובלתי נשלטת" השר הנמן מימינה מיהר להשיב אש

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 21:10 ו בתמוז התשפא

כהנא לסמוטריץ': אתה מוביל לחורבן וגלות
כהנא. , צילום: דוברות הכנסת

פחות משבוע לממשלת השינוי וכבר משבר פקד את הקואליציה. תיקון החוק לאיחוד משפחות הורד היום מסדר יומה של הוועדה המסדרת אחרי שהתברר כי לחוק אין רוב, הסיבה: מפלגת רע"מ מתנגדת. בקואליציה ציפו שמפלגות הימין שבאופוזיציה יתנו את האצבעות החסרות אבל אלו בחרו להביך את הקואליציה החדשה.

עוד טרם קיבלו החלטה בנוגע להצבעה, יו"ר הציונות הדתית תקף את מפלגת ימינה וטען כי כישלון החוק חושף את צביעות הממשלה. סמוטריץ' כתב כי: "בנט בשל תאוות שלטון ונקם חסרת אחריות ובלתי נשלטת הסביר שאפשר "לשים הכל בצד", ו"לא פרנסה לא מעניין", טרפד בידיים ובמכוון הקמת ממשלת ימין שהיתה בהישג יד, פרץ כל קו אדום ערכי ודמוקרטי, וחבר לשמאל הקיצוני ולתומכי הטרור כדי לכפות את עצמו על אזרחי ישראל כראש ממשלה עם שישה מנדטים". 

סמוטריץ הוסיף כי: "בנט מגלגל אחריות על האופוזיציה. יש לנו אחריות אדירה על הכתפיים לעם ישראל ולמדינת ישראל. האחריות הזו מחייבת אותנו בראש ובראשונה לחשוף את השקר ולצרוב תודעתית את האיום הקיומי שבהישענות על תומכי טרור כדי למנוע שגיאה נוראה כזו בעתיד".

שר הדתות מתן כהנא השיב אש וכתב כי: "סמוטריץ' ממשיך לשרוף את האסמים. אם זה לא בדיוק הקו שלו - שכולם יטבעו. הסקריים גרמו לחורבן וגלות של 2000 שנה. לא ניתן לזה לקרות שוב".


סמוטריץ' תוקף את ימינה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן