נתניהו הזמין את בנט כדי להשלים עם שרה

כחלק מהמגעים להקמת ממשלה, יו"ר ימינה נפגש עם ראש הממשלה במעון הרשמי בבלפור וגורמים המעורים בפגישה אמרו כי משפחת נתניהו ביקשה להשלים עם בנט ומתאמצת לקרבו

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 09/04/21 10:17 כז בניסן התשפא

נתניהו הזמין את בנט כדי להשלים עם שרה
נתניהו ובנט. תהיה סולחה?, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בחירות 2021: לאחר פגישתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה נפתלי בנט במעון הרשמי בבלפור אמש (ה'), נמסר כי "הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. סוכם כי ייפגשו שוב". כעת, נשמעות השערות בנוגע למטרת הפגישה בין השותפים הפוליטים לשעבר. 

על פי פרסום במעריב, גורמים פוליטיים המעורים בפרטי הפגישה טוענים כי "בנט הוזמן לבלפור כדי לערוך סולחה עם שרה נתניהו". הגורמים סיפרו כי העובדה שבפעם הראשונה בחייו הפוליטיים, שנים אחרי שנפרד מנתניהו בטריקת דלת, הוזמן בנט למעון בבלפור, מצביעה על הרצון בקרב ממשפחת נתניהו להשלים עם יו"ר ימינה ומאמציה לקרבו.

"בין היתר, בנט הוזמן לבלפור כדי לערוך סולחה בינו לבין רעיית ראש הממשלה. ההזמנה נעשה על דעתה של הגברת נתניהו, שאמרה למקורביה כי אף פעם לא התנגדה לביקור כזה של בנט וכי תקדם את פניו בשמחה", אמרו הגורמים.

כזכור, הנשיא ריבלין העניק בתחילת השבוע את המנדט להקמת הממשלה לנתניהו, וב-28 הימים שיעברו מקבלת המנדט, ראש הממשלה יעשה את מרב המאמצים בכדי להצליח להקים ממשלה, גם עם מי שהצהיר לכל אורך מערכת הבחירות כי יש להחליפו.