נתניהו נפגש עם בנט וסמוטריץ' - בלי הישגים משמעותיים

אחרי פגישתו עם ראש הממשלה, נמסר מטעמו של יו"ר הציונות הדתית כי השניים סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי | לפני כניסתו למעון ראש הממשלה, אמר יו"ר ימינה: "אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב להקים ממשלה טובה למדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/21 20:34 כו בניסן התשפא

נתניהו נפגש עם בנט וסמוטריץ' - בלי הישגים משמעותיים
בנט בכניסה לבלפור. יגיעו להבנות?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי כשעתיים, הסתיימה פגישתם הארוכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. בעוד מספר דקות צפוי יו"ר ימינה, נפתלי בנט להגיע לראשונה למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור ולהיפגש עם נתניהו בנוגע לאפשרות לקואליציית ימין.

לאחר סיום הפגישה, נמסר מצידו של יו"ר הציונות הדתית כי נתניהו וסמוטריץ' סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי, להצטרף להקמת קואליצייה ימנית, לא ללכת לממשלת שמאל, ובכך להביא עוד שותפים ממפלגות הימין.

בליכוד דחו את דברי יו"ר הציונות הדתית: "ההודעה מטעם בצלאל סמוטריץ אינה תואמת את המציאות. זה הזמן לעבודה משותפת ולא לפרסומים שאינם תורמים למאמץ המשותף שאנחנו עושים".

פגישת נתניהו ובנט

יו"ר ימינה נפתלי בנט אמר בכניסתו למעון ראש הממשלה: "מאז הבחירות, פונים אלי עשרות ישראלים בבקשה להוציא את ישראל מהכאוס המתמשך, אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב, ואני מתחייב לעשות כל שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה למדינת ישראל, זה הזמן לאחריות לאומית". 

הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר ימינה נפתלי בנט הסתיימה סביב השעה 23:00, לאחריה נמסר כי, "הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. סוכם כי ייפגשו שוב".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן