סער: "לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו"

יו"ר תקווה חדשה התייחס למגעים להקמת ממשלה והדגיש את נחרצותו לא לשבת עם נתניהו: " פניתי לחברי הליכוד ואמרתי להם: 'חסלו את הביביזם לפני שהביביזם יחסל את הליכוד'"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 04/04/21 21:42 כב בניסן התשפא

סער: "לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו"
"אפעל להקמת ממשלת שינוי". סער, צילום: גילי יערי/ פלאש 90

בחירות 2021: יממה לפני סבב ההתייעצויות אצל הנשיא, יו"ר תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, הצהיר הערב (א') על כוונותיו במגעים להקמת ממשלה. "לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו, ונפעל בכל כוחנו להקמת ממשלת שינוי במדינת ישראל".

בהצהרתו בכנס לפעילי המפלגה, סער הדגיש את נחרצותו לא לשבת עם נתניהו: "אמרתי דברים ברורים בעת הבחירות, כי מי שרוצה שנתניהו יישאר, אני מבקש שלא יצביע בשבילי. ואני חוזר על זה שוב, לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו". עוד הוסיף סער: "אני אומר לאנשי הליכוד - לכו היום ותעשו את הדבר האמתי והנכון שיכול גם להציל את התנועה שהייתה פעם מפוארת. אני קורא ואומר לכם: חסלו את הביביזם לפני שיחסל את הליכוד".

 

 

יו"ר תקווה חדשה התייחס לניסיונות השכנוע להעביר אותו ואת מפלגתו לגוש הנגדי: "לא משנה איזה לחצים יהיו עלינו, חבל על הזמן, זה לא ישנה דבר", ואמר: "נעשה כמיטב יכולתנו על מנת למנוע בחירות חמישיות. אנחנו רוצים להקים ממשלת שינוי שתחבר מחדש בין חלקי העם הזה. רוצים ממשלה שתחזיר ערכים של אמירת אמת, של יושר ושל יושרה בחיים הציבוריים".

גם הערב, שעה קלה לפני הצהרתו לתקשורת, פעל סער לחיבור בין לפיד לבנט, לשם הקמת ממשלה של גוש מתנגדי נתניהו וחזר וקרא ללפיד שיוותר על האגו ויתן לבנט את המקום הראשון ברוטציה.