לפיד, עודה וטיבי נפגשו: "להביא לשינוי"

יו"ר יש עתיד, יו"ר הרשימה המשותפת ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת נפגשו וקיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה חדשה. השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב בכדי "למצות את האפשרויות להחלפת שלטון". לפיד התחייב לבנט: תתחייב שלא תלך עם נתניהו ותהיה ראשון ברוטציה

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/04/21 13:26 יט בניסן התשפא

לפיד, עודה וטיבי נפגשו: "להביא לשינוי"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת ח"כ אחמד טיבי, נפגשו היום (ה') וקיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה חדשה שתמנע מבנימין נתניהו, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' להקים ממשלה בעצמם.

השלושה דנו במגוון הסוגיות הכואבות לחברה הערבית לרבות מיגור הפשיעה, ועל דרכי הפתרון לסוגיות הללו. בהודעה מטעם מפלגת יש עתיד נכתב כי "השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב על מנת למצות את האפשרויות להחלפת שלטון ומדיניות נתניהו ולהביא לשינוי".

בקרע פגישתם של השלושה, כתב העיתונאי פוראת נסאר כי גורמים ברשימה המשותפת אמרו: "עדיין לא סגור העניין לגבי המלצה על לפיד". ישיבה של גורמי המפלגה ביפו לגבי החלטה בעניין צפויה להתקיים בהמשך היום.

הניסיונות להקים ממשלת "ריפוי" של גוש מתנגדי נתניהו, ממשיכים כל העת. בראיון לגל"צ חזרה ואמרה היום יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, כי ביום שני מרצ תמליץ על לפיד. עוד היא הוסיפה: "נהיה מתואמים איתו בכל מהלכים עתידיים. אנחנו כן מוכנים לאופציות שלא היינו מוכנים בעבר".

נזכיר כי פגישה בין יו"ר יש עתיד ליו"ר ימינה נפתלי בנט טרם התקיימה כי האחרון מטייל עם משפחתו, אך אמש פורסם בחדשות 12, כי לפיד מוכן לוותר לבנט על המקום הראשון במקרה של רוטציה של השניים אם יקימו ממשלה, במידה ובנט יתחייב שלא ילך עם נתניהו. 


(אחמד טיבי, איימן עודה ויאיר לפיד בפתחה של פגישה משותפת, ynet)