"הבטחנו": על מי ימליצו במרצ?

מספר 2 במפלגה, תמר זנדברג, הודיע כי כפי שהבטיחו, הם ימליצו לנשיא על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. "מחזקת אותו במאמץ לקבל את המנדט אחרי שישיג רוב של ממליצים", אמרה זנדברג

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/03/21 22:37 טו בניסן התשפא

"הבטחנו": על מי ימליצו במרצ?
ח"כ תמר זנדברג, צילום: Hadas Parush/Flash90

שלושה ימים טרם הגשת התוצאות הסופיות לנשיא המדינה, שיחל מיד לאחר מכן את שלב ההתייעצויות עם ראשי הסיעות, הודיעה הערב (א') מספר 2 במפלגת מרצ, תמר זנדברג כי מפלגתה תמליץ לנשיא ריבלין על יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.

"הבטחנו ונמליץ על לפיד", כתבה זנדברג בחשבון הטוויטר שלה, "מחזקת אותו במאמץ לקבל את המנדט אחרי שישיג רוב של ממליצים. כן, יהודים וערבים. גמרנו להיבהל מפסילה על בסיס גזע ומעדיפים להקים קואליציה שתבטא שותפות ושוויון מאשר חסינות למושחת". 

מוקדם יותר הערב (א') הכריז יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן כי גם מפלגתו תמליץ על לפיד לנשיא המדינה: "חשוב להדגיש שכל התחייבות של ישראל ביתנו לפני הבחירות תקפה גם היום. כפי שהודענו, אנו נמליץ על יו"ר המפלגה מגוש השינוי, שתקבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר, כמועמד להרכבת הממשלה. כל מי שינסה להכשיל את המהלך ויעמיד את האגו שלו מעל האינטרס הלאומי יישא באחריות לבחירות 5. יציאה מהפלונטר הפוליטי מחייבת את כל המפלגות למצוא פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסה".