הקלפיות של נציגויות ישראל בעולם הגיעו ארצה | מתי תחל ספירת הקולות?

משרד החוץ לועדת הבחירות המרכזית את הקלפיות האחרונות מהבחירות שנערכו בנציגויות ישראל בעולם. שר החוץ: "מבצע לוגיסטי מסובך, בעיקר בשל משבר הקורונה, והעברנו את קולות שליחי מדינת ישראל בעולם לועדת הבחירות המרכזית"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/03/21 14:36 ט בניסן התשפא

הקלפיות של נציגויות ישראל בעולם הגיעו ארצה | מתי תחל ספירת הקולות?
צילום: דוברות משרד החוץ

בחירות 2021. פחות מיממה נותרה עד לפתיחת הקלפיות ברחבי המדינה אך הבחירות לכנסת ה-24 כבר בעיצומן. לאחר שלפני שבוע וחצי הסתיימה ההצבעה, אנשי משרד החוץ מסרו היום (ב') לוועדת הבחירות המרכזית את הקלפיות האחרונות מהבחירות שנערכו בנציגויות ישראל בעולם. שר החוץ גבי אשכנזי, שוחח עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן, ועדכן אותו כי הקלפיות  האחרונות, שהגיעו מאזרביג'אן וממיאנמר הועברו לפני זמן קצר לוועדה.. 

"סיימנו היום בהצלחה מבצע לוגיסטי מסובך, בעיקר בשל משבר הקורונה, והעברנו את קולות שליחי מדינת ישראל בעולם לועדת הבחירות המרכזית. אני מודה לצוות משרד החוץ על העבודה המסורה שהבטיחה את הצלחת המבצע, ולשותפנו בועדת הבחירות המרכזית ובנציבות שירות המדינה על שיתוף הפעולה", אמר שר החוץ. 

בזאת מסתיים מבצע הצבעה בבחירות לכנסת ה-24 בנציגויות ישראל ברחבי העולם שכלל את כל שליחי מדינת ישראל ובני משפחותיהם ב-99 נציגויות ישראל ברחבי העולם. הקלפיות יפתחו ויספרו לאחר סיום יום ההצבעה בבחירות בישראל, ביחד עם שאר המעטפות הכפולות.


(משטרת ישראל נערכת ליום הבחירות)