חגית משה: בצלאל אמר לי 'אמחק אותך בתקשורת כמו שמחקתי את הרב רפי פרץ'

יו"ר הבית היהודי חשפה בשיחת זום עם ראשי הסניפים, כי יו"ר מפלגת הציונות הדתית איים עליה. "מה את חושבת שאת עושה? אני חזק פי אלף ממך". הבית היהודי צפויה להתמודד ברשימה עצמאית

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/02/21 18:49 כב בשבט התשפא

חגית משה: בצלאל אמר לי 'אמחק אותך בתקשורת כמו שמחקתי את הרב רפי פרץ'
חגית משה, צילום: שרון עזרן

יו"ר הבית היהודי, חגית משה, חשפה הערב (ה') במהלך שיחת זום עם ראשי הסניפים של המפלגה, כי יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מאיים עליה. "בצלאל אמר לי, מה את חושבת שאת עושה? אני חזק פי אלף ממך! אני אמחק אותך בתקשורת כמו שמחקתי את הרב רפי פרץ". מדבריה של משה עולה כי פניו של סמוטריץ' אינם לאיחוד.

ההסכם נחשף: זה הסעיף שמנע את האיחוד בין הבית היהודי והציונות הדתית

בהמשך השיחה הצטרף הרב אלי סדן, ראש מכינת עלי, שהיה מעורב במו"מ עם סמוטריץ', ואמר כי סמוטריץ' משקר. לדברי הרב סדן, "אנחנו הסכמנו למיזוג, זה הופיע בהסכם שהכנו, הטענה של סמוטריץ כאילו לא הסכמנו היא פשוט שקר".

נזכיר כי סמוטריץ' חתם אמש עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר על הסכם לריצה משותפת, והשניים אף קראו ליו"ר הבית היהודי חגית משה להצטרף להסכם: "נשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה", אמרו.

אך היום התברר כי סמוטריץ' היה קרוב לחתימה אתמול, דווקא עם חגית משה והבית היהודי. ההסכם שכמעט ונחתם, כבר אושר על ידי משה, אך לטענת גורמים בבית היהודי, סמוטריץ' התמהמה במכוון עם החתימה, בעיקר בגלל הסעיף שכלל הצגה של משה כיו"ר משותפת. לבסוף פנה לבן גביר וחתם עמו על הבלוק הטכני.

אם לא יקרה משהו חריג ומשמעותי, הערב, נציגי הבית היהודי יגישו לוועדת הבחירות המרכזית את רשימתם העצמאית לכנסת ה-24. "אנחנו צפויים להפתיע עם שמות מרכזיים מאד מלב המיינסטרים של הציונות הדתית שצפויים להביא בשורה גדולה ולייצג את הציבור המרכזי בציונות הדתית שמצפה לרשימה כזו", אמרו גורמים במפלגה.

 


(חגית משה באולפן חדשות כיפה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן