סמוטריץ' ובן גביר חתמו על הסכם לריצה משותפת

יש הסכם: יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית בן גביר חתמו על הסכם לריצה משותפת בבחירות הקרובות, וקראו ליו"ר הבית היהודי, חגית משה להצטרף להסכם: "נשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה" | בן גביר ישובץ במקום ה-3, ונציג נעם במקום ה-6 הלא ריאלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/21 19:53 כא בשבט התשפא

סמוטריץ' ובן גביר חתמו על הסכם לריצה משותפת
חותמים על ההסכם. בן גביר וסמוטריץ', צילום: דוברות נעם

אחרי משא ומתן מייגע וארוך, שכלל דיונים רבים והתערבויות של רבנים ונציגים משתי המפלגות, הודיעה הערב (ד') מפלגת הציונות הדתית על חתימת הסכם לריצה משותפת עם עוצמה יהודית ונעם ואמרו: "כי יש לנו אחריות". לפי ההסכם, בן גביר ישובץ במקום ה-3, ונציג נעם במקום ה-6 הלא ריאלי.

"שמחים לבשר שלפני דקות אחדות חתמנו עם נציגי עצמה יהודית-נעם על הסכם בלוק טכני במסגרתו ישולבו נציגים מטעמם ברשימת הציונות הדתית לכנסת. בכך אנו מביאים למקסימום את הסיכוי שלאחר הבחירות תקום ממשלת ימין בישראל". 

"במקביל ימשך המשא ומתן עם מפלגת הבית היהודי ונשמרו לה מקומות מכובדים ברשימה. אנו עומדים יממה  לפני המועד האחרון להגשת הרשימות וקוראים לחברינו בבית היהודי להתעשת ולהצטרף אלינו לאיחוד מלא במפלגת הציונות הדתית מתוך כבוד והערכה הדדיים ושותפות אמיתית לדרך.

ראשי המפלגות חותמים

ראשי המפלגות חותמיםצילום: דוברות נעם

"בל ניתן אפילו לפרומיל מקולות הימין לרדת לטמיון ולסיכון הקמת ממשלת שמאל. חברי הבית היהודי, בואו, הצטרפו, הציונות הדתית רוצה אתכם איתה. יחד נביא להקמת ממשלת ימין איתנה, שתביא למדינת ישראל ועם ישראל שגשוג וצמיחה בארבע השנים הקרובות תוך שמירה על ערכי הציונות הדתית והימין האידיאולוגי".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר אמר לאחר החתימה על ההסכם כי, "הערב הזה הוא ערב של בשורה למחנה הימין בכלל ולציונות הדתית בפרט. מהאיחוד הערב יוצאת לעם ישראל בשורה גדולה עבור כל מי שחפץ בבית פוליטי אידאולוגי, שלא מתפשר על ערכיו ומניף בגאון דגל של דרך ומחויבות לעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. אנו קוראים לכל מי ששותף לחזון הגדול הזה לחבור אלינו ולהיות חלק מהמהלך שיציל את שלטון הימין בבחירות הקרובות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן