לאחר ההפסד בפריימריז: ניר אורבך סיים את תפקידו בבית היהודי

בפגישה ראשונה מאז פרסום תוצאות הבחירות בין יו"ר הבית היהודי חגית משה ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך סיכמו השניים על סיום תפקידו של אורבך לאחר 8 שנים. משה: "ניר לקח על כתפיו את שמירת הבית היהודי כבית פוליטי עצמאי שאחדות המחנה הן לו דרך וחזון"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 21/01/21 15:12 ח בשבט התשפא

לאחר ההפסד בפריימריז: ניר אורבך סיים את תפקידו בבית היהודי
משה ואורבך, צילום: דוברות הבית היהודי

יו"ר הבית היהודי חגית משה ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך קיימו היום (ה') פגישה ראשונה מאז פרסום תוצאות הבחירות.

בפגישה שהתקיימה באווירה טובה סיכמו השניים על סיום תפקידו של אורבך לאחר 8 שנים. יו"ר הבית היהודי חגית משה הודתה לאורבך על תרומתו לחיזוק מפלגת הציונות הדתית בתקופות מורכבות ומאתגרות ועל פעילותו המסורה והמבורכת להרמת קרנה של הבית היהודי בציבור הדתי לאומי לאורך 8 השנים האחרונות. 

יו"ר הבית היהודי חגית משה:

אורבך כמנכ"ל הבית היהודי היה שליח ציבור מסור ונאמן, מחובר לצרכי השטח,  איש שדלתו תמיד פתוחה ורצונו לסייע בכל שעה ובכל עת הן מתכונותיו הבולטות. גם בשעות משבר של הבית היהודי ניר לקח על כתפיו את שמירת הבית היהודי כבית פוליטי עצמאי שאחדות המחנה הן לו דרך וחזון. אני מאחלת לניר הצלחה רבה בהמשך הדרך ובטוחה כי בכל תפקיד אשר יקח על עצמו ימשיך להגדיל ולעשות לקידום עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל. בהצלחה בהמשך הדרך.

עם עזיבתו ברך ניר אורבך את יושבת הראש החדשה של הבית היהודי: "אני מודה לחגית על המילים החמות. אני מברך שוב את חגית על בחירתה לראשות הבית היהודי, חגית היא  אישה בעלת זכויות רבות וגדולות שהוכיחה את עשייתה ופעילותה למען הבית היהודי והציונות הדתית.  אני משוכנע כי  חגית תדע לנווט ולהוביל את ספינת הבית היהודי לחוף מבטחים תגם בסערות הגדולות, תוך שמירה על הבית".