ניר אורבך מודה בהפסד: "אשקול את דרכי"

מנכ"ל הבית היהודי, שהפסיד לחגית משה בהתמודדות, הודה בהפסדו בבחירות וכתב כי "התוצאות הערב ממחישות כי הציונות הדתית הפוליטית היום חצויה ומפולגת". הוא הוסיף כי ישקול את המשך דרכו הפוליטית

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 19/01/21 23:26 ו בשבט התשפא

ניר אורבך מודה בהפסד: "אשקול את דרכי"
ניר אורבך, צילום: מאיר אליפור

ניר אורבך, מנכ"ל הבית היהודי, שהפסיד בבחירות על ראשות המפלגה לחגית משה, פרסם הערב (ג') הודעה על הכרה בהפסדו, וכתב כי בימים הקרובים אשקול את המשך דרכו. אורבך לא בירך את היו"ר הנבחרת על בחירתה.

חגית משה נבחרה לראשות הבית היהודי

"מרכז הבית היהודי אמר את דברו. אומר זאת בצער, התוצאות הערב ממחישות כי הציונות הדתית הפוליטית היום חצויה ומפולגת", כתב אורבך.  

לדבריו, "מזה תקופה ארוכה, כוחות גדולים ורבים השפיעו והתערבו לנו בבית הפוליטי. עד הרגע האחרון, הם הפעילו את מלוא כובד משקלם בשביל לכבוש את המפלגה. אני גאה בכך שלכל אורך הדרך שמרתי על קמפיין חיובי ונקי. לא הייתי מוכן ללכלך ולטנף את יריביי. אני חושב שיש ערך מוסרי ויהודי להתנהלות כזו - כך לדעתי צריכה להתנהל הפוליטיקה בישראל. 

"קראתי לאחדות, כי אני באמת מאמין בה. אני מודה לכל מאות הפעילים והתומכים, יש לנו חבורה נפלאה. עוד יגיע זמן הסיכומים. לאור התוצאות, בימים הקרובים אשקול את המשך דרכי". סיים.

אורבך (51), הוא מנכ"ל הבית היהודי מאז בחירתו של בנט ליו"ר. הוא נחשב כמקורב לבנט, ונטען כי התמודדותו נועדה למעשה להחזיר את המפלגה לאיחוד עם ימינה, בניגוד לעמדת ראש הממשלה נתניהו, המעוניין כי מפלגות הציונות הדתית ירוצו בנפרד מבנט ושקד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן