דני דיין מצטרף לגדעון סער: "תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון"

קונסול הכללי של ישראל בניו-יורק ומי שהתמודד בעבר ברשימת הבית היהודי, מצטרף למפלגת תקווה חדשה. "גדעון סער היחיד שיכול להוביל היום את השינוי הנדרש למען ישראל ואזרחיה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/01/21 19:00 כט בטבת התשפא

דני דיין מצטרף לגדעון סער: "תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון"
דני דיין מצטרף לגדעון סער, צילום: דוברות

דני דיין, שכהן במשך ארבע שנים כקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק וכיהן בעבר כיו"ר מועצת יש"ע, הצטרף היום (ד') למפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער. כיום מכהן דיין כיו״ר המועצה הציבורית של ״נפש בנפש״ בהתנדבות.

דיין בן ה-65, יליד ארגנטינה, רס"ן (במיל.), שרת בצה"ל 7.5 שנים. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במימון מאוניברסיטת ת״א. בעבר הקים ועמד בראש חברה גדולה בתחום מערכות מידע. 

דיין כהן כיו״ר מועצת יש״ע והוביל תהליך לפתיחתה כלפי החברה הישראלית. מאות מעצבי דעת קהל מהארץ ומחו״ל ערכו סיורים ביו״ש באותה תקופה. דיין השמיע קול ברור למען ההתיישבות ונגד תופעות כמו "תג מחיר". בנוסף, הקים את הזרוע המדינית והבינ"ל של מועצת יש"ע, קיים מגעים קבועים ותכופים עם הממשל האמריקני ופרסם מאמרים בכלי תקשורת מובילים בעולם.  

דני דיין אמר עם הצטרפותו לסער: "אני מצטרף לתקווה חדשה ברגע מכריע בתולדות המדינה מתוך תחושת מחויבות מלאה לצורך בהחלפת השלטון ובהקמת ממשלה חדשה בראשות גדעון סער, היחיד שיכול להוביל היום את השינוי הנדרש למען ישראל ואזרחיה". 

יו״ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער, שיבח את דיין: "דני דיין הוא נכס לציבוריות הישראלית. דיין מבטא באופן צלול ומובהק את הרעיון הלאומי-הליברלי ומבין לעומק את חשיבות אחדות ישראל ואחדות העם היהודי כערך וכמרכיב חיוני בעוצמתה של ישראל. בקיאותו של דני דיין בחברה ובמערכת הפוליטית האמריקנית היא בעלת ערך רב במיוחד".