פרישה נוספת בכחול לבן: רם שפע הודיע על עזיבת המפלגה

גל נטישות במפלגתו של גנץ: יו"ר ועדת החינוך חבר הכנסת רם שפע הודיע לבני גנץ, יו"ר מפלגת "כחול לבן", כי יעזוב את מפלגתו לקראת הבחירות הקרובות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 31/12/20 12:24 טז בטבת התשפא

פרישה נוספת בכחול לבן: רם שפע הודיע על עזיבת המפלגה
צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

עזיבה נוספת במפלגת "כחול לבן": ח"כ רם שפע, מי שהיה יו"ר וועדת החינוך בכנסת האחרונה, הודיע לבני גנץ, יו"ר מפלגתו, כי יצטרף לחבריו שעזבו בימים האחרונים את המפלגה, ויפרוש גם הוא. כך על פי פרסום בחדשות 12. שפע מצטרף לשורה הולכת ומתארכת של ח"כים ושרים מכחול לבן שעוזבים את מפלגתו של בני גנץ, ומציבים עוד מסמר בהתפרקותה.

כזכור, אחרי יועז הנדל וצבי האוזר שהצטרפו לגדעון סער, ולאחר אי דחיית הגשת התקציב, הדיח גנץ מרשימתו את חברי הכנסת רם שפע, מיקי חיימוביץ', מיכל קוטלר וונש ואסף זמיר, לאחר שהצביעו בניגוד לעמדת הקואליציה בדיון בדבר אי ההליכה לבחירות. הדרמטית ביותר מבין העזיבות את "כחול לבן" הייתה אתמול, כאשר שר החוץ גבי אשכנזי הודיע על עזיבתו את המפלגה ופרישתו מהכנסת ומהמירוץ לבחירות לכנסת ה-24.

גל הנטישות משפיע על מצבה בסקרים של "כחול לבן", כפי שמשתקף מהסקר האחרון שנערך אתמול (ד') בערוצים השונים, שצופה למפלגה בין ארבעה לחמישה מנדטים בבחירות הקרובות לכנסת. התרסקותה של המפלגה לסף אחוז החסימה מושפעת בין היתר מהקמת מפלגתו של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, לצד הקמת מפלגתו של ח"כ גדעון סער מהליכוד.

ח"כ רם שפע הגיב בטוויטר לפרישתו: "אמשיך לקחת חלק במסע של המחנה כולו".

על פי פרסום ב-"ישראל היום" רם שפע מתכנן לעבור למפלגתם של חולדאי וניסנקורן.