מתפקדי ליכוד דורשים: "יש לקיים פריימריז למרות הסגר"

בעקבות הודעת בית הדין של הליכוד, כי יש לכנס את וועדת החוקה של המפלגה עד ליום רביעי ולהחליט האם לקיים פריימריז, קורא פורום דרור לקיומם למרות מגבלות הסגר. ישראל שולדינר, מראשי הפורום: "לא ייתכן שמתפקדי הליכוד לא יוכלו לקבוע את עתיד הרשימה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/12/20 11:20 יג בטבת התשפא

מתפקדי ליכוד דורשים: "יש לקיים פריימריז למרות הסגר"
פריימריז לליכוד. ארכיון , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות הודעת בית הדין של הליכוד כי יש לכנס את וועדת החוקה של המפלגה עד ליום רביעי הקרוב ולהחליט האם לקיים פריימריז לרשימת הליכוד, קורא היום (ב') פורום דרור בליכוד לקיום הפריימריז למרות מגבלות הסגר והקורונה. בנוסף, דורשים חברי הפורום כי במידה וישוריינו אנשים חדשים לרשימה, יהיה זה במקומם של הח"כים המשוריינים כיום. 

פורום דרור בליכוד קוראים לחברי ועדת החוקה של הליכוד לקבל את רצון חברי ומתפקדי הליכוד ולהכריז על קיום פריימריז לרשימת הליכוד לכנסת. "מפלגת הליכוד הינה המפלגה הדמוקרטית היחידה בפוליטיקה הישראלית. ייחודה של המפלגה ויתרונה על פני המפלגות אחרות טמון בכך שהרשימה נבנית על בסיס בחירות דמוקרטיות של מתפקדי המפלגה. מאז ומתמיד כוחה של הליכוד הגיע מהשטח, זכותנו הבסיסית כפעילים היא לבחור את חברי הרשימה ואנו לא מתכוונים לוותר על זכות זו, גם לא בתקופת הסגר והקורונה".
 
ישראל שולדינר, מראשי הפורום, אמר כי לא ייתכן שמתפקדי הליכוד לא יוכלו לקבוע את עתיד הרשימה ומן הצד השני משוריינות ברשימה דמויות שלא מוסיפות ערך אלקטורלי ולא נבחרו על ידי המתפקדים. "במידה ורוצים לרענן את רשימת הליכוד ולהביא שריונים חדשים, יש לעשות זאת על חשבון השריונים הקיימים בלבד ולא לפגוע במי שהתמודד וזכה לאמון מתפקדי הליכוד".