ניר ברקת על גדעון סער: "אני מביס אותו יום אחרי נתניהו"

הח"כ מהליכוד ברקת התעמת עם הח"כ לשעבר סער ואמר לו כי הסקרים הפנימיים בתוך הליכוד הובילו את סער לפרוש ולהקים מפלגה חדשה. "הוא הבין שיו"ר הליכוד הוא לא יהיה, ועכשיו הוא חיפש דרך אחרת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/12/20 22:21 כו בכסלו התשפא

ניר  ברקת על גדעון סער: "אני מביס אותו יום אחרי נתניהו"
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ח"כ ניר ברקת התייחס הערב (ש') למהלכים האחרונים של הח"כ לשעבר גדעון סער, ואמר כי מה שהוביל אותו לפרוש מהליכוד ולהקים מפלגה חדשה, אלה הסקרים הפנימיים של המפלגה הוותיקה. "גדעון התמודד על ראשות הליכוד, הפסיד לנתניהו. בסקרים שיש לו ואני יודע שיש לו,  כי גם לי יש, אני מביס אותו יום אחרי נתניהו. ולכן הוא הבין שיו"ר הליכוד הוא לא יהיה ועכשיו הוא חיפש דרך אחרת. אולי המזל שלו יהיה יותר טוב במקום אחר". את הדברים אמר בחדשות 12.

גדעון סער מתחייב: "אם נתניהו ירכיב ממשלה - אשב באופוזיציה"

ברקת תקף את המהלכים של סער, מכיוון שהשמאל מרוצה מהם: "אני מסתכל גם מי מבסוט מהמהלך הזה, אלה לא אנשי הימין. אלה אנשי השמאל והתקשורת ולכן את מבינה את מי משרת המהלך שלו, זה לא משרת  את גוש הימין. לא אני אומר את זה, אומר את זה ראש הממשלה ואומרים את זה כל השרים". 

עם סיום הריאיון של ברקת, סער התיישב על הכיסא באולפן ואמר: "אני מסכים עם ניר ששלטון הליכוד בסכנה". ברקת השיב: "אבל לא אתה הפתרון". סער: "את זה העם יכריע". ברקת המשיך: "אנחנו הפתרון. הפתרון הוא בידיים של נתניהו. בידיים של הליכוד. ולא אתה תביא את הפתרון". 

נזכיר כי מוקדם יותר הערב, התחייב סער: "אם נתניהו ירכיב ממשלה - אשב באופוזיציה. מי שרוצה שהוא ימשיך להיות ראש ממשלה שלא יצביע בשבילי. בשום מצב לא אתמוך בזה". "מטרתי היא להחליף את השלטון", המשיך. "לא עזבתי את התנועה שרוב חיי הבוגרים השקעתי בה בשביל להאריך את כהונתו של נתניהו, שגם ככה היא הארוכה ביותר בתולדות המדינה. מי שרוצה את חילופי השלטון במדינת ישראל – את קולו אני מבקש".