מפלגת הליכוד חוגגת: "בנט - ליברמן בלי זקן"

במפלגת השלטון החליטו לא להישאר אדישים לראיון שנערך עם מתן כהנא, שאמר, כי אם לפיד ומרצ יפסיקו לשסות ניתן יהיה להקים איתם ממשלה. "בנט עבר תוך כמה חודשים מגוש הימין, אל שותפות עם לפיד ומרצ"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/12/20 11:45 יז בכסלו התשפא

מפלגת הליכוד חוגגת: "בנט - ליברמן בלי זקן"
בנט וליברמן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

"בנט מתגלה כליברמן בלי זקן". כך הגיבו היום (ה') במפלגת הליכוד לראיון של ח"כ מתן כהנא מרשימת ימינה, שנערך אמש ב'כאן ב'. כהנא נשאל האם יש סיכוי בו ימינה תקים ממשלה עם לפיד ומרצ, וכך השיב: "אם יאיר לפיד ומרצ ישנו את הרטוריקה שלהם ויסכימו לקבל את זה שעכשיו אפשר לשים רגע את המלחמות בצד. להפסיק לשסות את הציבורים זה בזה, להפסיק לדבר על החרדים כמו שהם מדברים, להפסיק לדבר על המתיישבים כמו שהם מדברים, להפסיק לאיים בפינויים - כן".

בליכוד הבינו כי נפל לידיהם תפוח אדמה די לוהט, ובחשבון הטוויטר של המפלגה נכתב: "בנט מתגלה כליברמן בלי זקן. בדיוק כמו ליברמן הוא נחשף כמי שמנסה למנוע הקמת ממשלת ימין. בנט עבר תוך כמה חודשים מגוש הימין, אל שותפות עם לפיד ומרצ והצבעה בעד לפיד לראשות הממשלה. או כמו שהוא אומר: לא אופורטוניזם לא מעניין".

אתמול, אמר ח"כ נפתלי בנט במליאת הכנסת לפני ההצבעה על חוק פיזור הכנסת, כי "יש מכנה משותף ללפיד ונתניהו, שניהם עוסקים בפוליטיקה בהפצת שנאה, לחרדים לערבים למתיישבים. גם מי שגר ביצהר הוא בן אדם, גם אנשי שמאל אוהבים את מדינת ישראל. אנחנו נביא דבר חדש. גם לפיד וגם נתניהו נכשלו בגדול. היום זה אומר שממשלה מתפרקת או שהמדינה מתפרקת". 

שרת התחבורה מירי רגב מיהרה להשיב לבנט: "אתה (בנט) דתי עם כיפה על הראש, תהיה קצת יותר צנוע, תבין קצת יותר את המציאות". בנט הגיב לרגב: "הכיפה שלי מזכירה לי כל יום שיש משהו שגדול ממני. היא מזכירה לי מי אני ולאן אני שייך. אבל יותר מכל היא מזכירה לי שאני חלק מעם מיוחד, ושאני קם כל בוקר כדי לפעול למענו. חבל שחברייך לממשלה לא מבינים שיש דברים יותר חשובים מהם - אולי היו עובדים למען אזרחי ישראל ולא רק לטובתם האישית".