מירי רגב נגד בנט: "אתה דתי עם כיפה על הראש - תהיה קצת יותר צנוע"

שרת התחבורה הגיבה לדברי יו"ר ימינה שטען כי ממשלה בראשותו תביא גישה חדשה, ואמרה לו: "תבין קצת יותר את המציאות". בנט ענה בחזרה: "הכיפה שלי מזכירה לי כל יום שיש משהו שגדול ממני. בל שחברייך לממשלה לא מבינים שיש דברים יותר חשובים מה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 02/12/20 17:41 טז בכסלו התשפא

מירי רגב נגד בנט: "אתה דתי עם כיפה על הראש - תהיה קצת יותר צנוע"
תוקפת את בנט. מירי רגב, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

בעקבות דבריו החריפים של נפתלי בנט, תקפה אותו שרת התחבורה מירי רגב בראיון לגלי ישראל, ואמרה: "אתה (בנט) דתי עם כיפה על הראש, תהיה קצת יותר צנוע, תבין קצת יותר את המציאות". 

"זה היה ברור שאנחנו הולכים לחתונה מוזרה ושהולך להיות קשה", המשיכה רגב, "הם חולים בפוליטיקה קטנה, חולים בסקרת. גנץ הוא לא אפוי, כדי להיות רה״מ אתה צריך לעשות עוד דברים חוץ מלהיות רמטכ״ל. אתה לא יכול להחליט בבוקר שלא בא לך לקום לבית הספר"

בנט מיהר להגיב בטוויטר ואמר: "הכיפה שלי מזכירה לי כל יום שיש משהו שגדול ממני. היא מזכירה לי מי אני ולאן אני שייך. אבל יותר מכל היא מזכירה לי שאני חלק מעם מיוחד, ושאני קם כל בוקר כדי לפעול למענו. חבל שחברייך לממשלה לא מבינים שיש דברים יותר חשובים מהם - אולי היו עובדים למען אזרחי ישראל ולא רק לטובתם האישית" . 

יו"ר ימינה אמר היום (ד') במליאת הכנסת לפני ההצבעה על חוק פיזור הכנסת כי, "מיליון ישראלים רואים שיש פה ממשלה שפשוט לא אכפת לה מהם". בנט תקף את ראש הממשלה וגם את יו"ר יש עתיד, "יש מכנה משותף ללפיד ונתניהו, שניהם עוסקים בפוליטיקה בהפצת שנאה, לחרדים לערבים למתיישבים. גם מי שגר ביצהר הוא בן אדם, גם אנשי שמאל אוהבים את מדינת ישראל. אנחנו נביא דבר חדש. גם לפיד וגם נתניהו נכשלו בגדול. היום זה אומר שממשלה מתפרקת או שהמדינה מתפרקת".