עמיר פרץ הודיע: "אתמודד על נשיאות המדינה"

יו"ר מפלגת העבודה אישר כי יצטרף למתמודדים הרבים: "זה אחד התפקידים שאני יכול למלא בשל היכולת שלי ליצור הידברות - החרדים, החילונים, הימנים, השמאלנים - כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 03/12/20 10:18 יז בכסלו התשפא

עמיר פרץ הודיע: "אתמודד על נשיאות המדינה"
עמיר פרץ. הנשיא הבא?, צילום: Miriam Alster/Flash90

יו"ר מפלגת העבודה, השר עמיר פרץ, שם קץ לדיבורים והכריז הבוקר (ה') בצורה רשמית כי הוא יתמודד על נשיאות המדינה. בראיון לגלי צה"ל אמר: "אני מתמודד לתפקיד נשיא המדינה, זה אחד התפקידים שאני יכול למלא בשל היכולת שלי ליצור הידברות - החרדים, החילונים, הימנים, השמאלנים - כולם יודעים להעריך את עמדותיי, אפילו כאלה שמתנגדים להן".

הבחירות לנשיאות המדינה צפויות להיערך בעוד כחצי שנה, בחודש יוני 2021. הנשיא המכהן, ראובן ריבלין צפוי לסיים כהונה בת שבע שנים בחודש יולי 2021. מועד הבחירות לנשיאות ייקבע על ידי נשיאות הכנסת, ומליאת הכנסת תבחר בהצבעה חשאית מאחורי פרגוד את הנשיא הבא. 

כבר בחודש אוגוסט פורסם ב'כאן ב', כי חברי כנסת במפלגות החרדיות טוענים שיו"ר מפלגת העבודה, מנסה לשכנע אותם בנמרצות בבקשה שייבחרו בו לתפקיד נשיא המדינה. אותם ח"כים סיפרו כי השר פרץ אמר להם שבכוונתו להתמודד לתפקיד. עוד סיפרו, כי השר החל לקבוע שורה של פגישות בנוגע להתמודדות העתידית שלו למשרת הנשיאות. באותן פגישות הסביר להם פרץ כי הוא היחיד שיוכל לאחד את העם ולשמור על ממלכתיות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן