שקד: "מקווים שבנט ינצח בבחירות"

"מסרבים לשייך את עצמנו למחנה 'רק ביבי' או 'רק לא ביבי'", אמרה שקד. בנט עצמו סירב להתייחס לפוליטיקה ואמר: "רוצים לדבר פוליטיקה תזמינו את לפיד או נתניהו. צריך לשים בצד פוליטיקה ולהתמקד בהשתלטות על הקורונה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 12/11/20 10:44 כה בחשון התשפא

שקד: "מקווים שבנט ינצח בבחירות"
איילת שקד ונפתלי בנט, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ימינה מסמנת מטרות, ומנהלת חלוקת עבודה בראיונות. ראשי המפלגה, נפתלי בנט ואיילת שקד, התראיינו הבוקר (ה') אחד אחרי השנייה בגלי צה"ל, ובעוד שקד סימנה את היעד של ניצחון המפלגה בבחירות, בנט סירב לדבר על פוליטיקה והתמקד במאבק בקורונה.

נפתלי בנט: "נתניהו נכשל. אנחנו המנהיגות החדשה"

"אנחנו נמצאים במערכת בחירות אחת ארוכה", אמרה שקד. לדבריה, "עדיף כבר ללכת לבחירות ולגמור עם זה תוך שלושה חודשים". שקד הצהירה, אולי לראשונה מאז הקמת 'הימין החדש' כי המפלגה לא תמליץ על נתניהו בפני הנשיא: "אנחנו לא מתכוונים להמליץ על נתניהו, מקווים שבנט ינצח בבחירות", אמרה שקד. "מסרבים לשייך את עצמנו למחנה 'רק ביבי' או 'רק לא ביבי'".


(ח"כ איילת שקד)

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, התראיין בהמשך ותקף כהרגלו את מדיניות הממשלה במאבק במגפת הקורונה: "רוצים לצאת מהקורונה או להיתקע בה?", שאל בנט. "פוגע לנו באגו ללמוד מטיוואן ואורוגוואי שהצליחו?"

לדבריו, אין לערב פוליטיקה עם ניהול המאבק במגפה: "כשהייתי שר הביטחון, לא הכנסתי גרם פוליטיקה. אם אתם רוצים לדבר על פוליטיקה, תזמינו את לפיד או נתניהו", אמר בנט, והוסיף כי "בשנים הקרובות צריך לשים בצד פוליטיקה, גם נושאים כמו סיפוח או מדינה פלסטינית ולהתמקד רק בהשתלטות על הקורונה, שיקום הכלכלה ואיחוי הקרעים בעם. כל היתר צריך להישאר בצד".