בני גנץ: "נתניהו מחטיף לי סטירה בפני האומה"

שר הביטחון הביע מורת רוח מכך שנתניהו מידר אותו מההחלטה על הסכם השלום עם איחוד האמירויות. "היינו יריבים פוליטים בבחירות, אפשר שנהיה יריבים בבחירות הבאות, באמצע אנו מחוייבים לשיתוף פעולה. אני מצפה מראש הממשלה לנהוג בשותפות הזו אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/20 10:03 יג באלול התשפ

בני גנץ: "נתניהו מחטיף לי סטירה בפני האומה"
בני גנץ, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, התראיין הבוקר לרשת ב' שם התייחס להסכם השלום מול איחוד האמירויות. גנץ התרעם על כך שמודר על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתהליך החתימה על הסכם השלום: "לא מקבל את זה שצריך למדר דרגים מדיניים וביטחוניים בכירים מהדבר הזה. להאשים אותי בהדלפות זה דבר חמור. נתניהו מחטיף לי סטירה בפני האומה".

גנץ המשיך לתקוף את התנהגוות נתניהו ואמר: "האמירה מצד ראש הממשלה שאני עלול להדליף את ההסכם היא חמורה. מעולם לא עשיתי מניפולציה פוליטית ומעולם לא הדלפתי. אני מבין שיקולי חשאיות, אבל צריך לעדכן שותף בכיר, הוא לא עשה זאת וחבל שכך". מנגד טוען גנץ כי הוא מוכן לסבול את היחס של נתניהו לטובת העם: "אני יודע שיחטיפו לי מפה ומשם. כביכול נתניהו מחטיף לי סטירה בפני האומה. מה שהמדינה רוצה זה מנהיגות שמכבדת אחד את השני ועובדת ביחד לטובת האזרחים".

שר הביטחון הוסיף להתייחס למתיחות בקואליציה: "היכולת שלי לשרת את המדינה קשורה בשותפות ובכנות פוליטית מספקת של נתניהו. היינו יריבים פוליטים בבחירות, אפשר שנהיה יריבים בבחירות הבאות, באמצע אנו מחוייבים לשיתוף פעולה. אני מצפה מראש הממשלה לנהוג בשותפות הזו אחרת". עוד הוסיף: "אני רואה הרבה מאוד טריקים אבל אני לא נכנס לזה. ההסכם שעשינו הוא נכון לשעה הזו וצריך לקיים אותו, כל מי שיסטה מהקו הזה וייקח אותו לבחירות - הציבור יבוא איתו חשבון".