ניסיון לחזק את שורות ימינה? בנט ושאשא ביטון נפגשו

יו"ר ימינה ומי שהייתה עד לאחרונה יו"ר ועדת הקורונה, נפגשו אמש לפגישה שתוכן השיחות בה אינו ידוע. מסתמן כי בימינה מעוניינים לצרף את חברת הכנסת לשורת הסיעה, עם התחזקות מעמדה הציבורי של שאשא ביטון

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/20 21:55 ט באב התשפ

ניסיון לחזק את שורות ימינה? בנט ושאשא ביטון נפגשו
יפעת שאשא-ביטון, צילום: Hadas Parush/Flash90

גיוס רכש חדש? יו"ר ימינה, נפתלי בנט, נועד אמש (ד') עם ח"כ יפעת שאשא ביטון, עד לא מזמן יו"ר ועדת קורונה בכנסת. על פי דיווח של חדשות 12 השניים נעודו אמש במשך שעה וחצי בלשכתה של שאשא ביטון, על פי תגובותיהם השיחות היו בעיקר סביב נושא הקורונה והמשבר הכלכלי. אך בשל ההסתייגות מעריכים כי בנט מנסה לגייס את שאשא ביטון לשורות מפלגתו.

כזכור, שאשא ביטון היא נציגת סיעת כולנו שהתאחדה עם הליכוד בבחירות האחרונות, ולאחר פרישתו של שר האוצר לשעבר, משה כחלון, נותרה שאשא ביטון היחידה מהרשימה שמכהנת בכנסת. חבר הכנסת זוכה בציבור לאהדה רבה עקב ההחלטות של הוועדה, בה עמדה בראשה, שביטלה את ההנחיות אותן קבעה הממשלה. בין ההנחיות הן פתיחת חדרי הכושר, הבריכות וחופי הרחצה. 

במקביל גם אהדתו של בנט בקרב הציבור הולכת וגדלה, לאחר דימוי חיובי שיצר לעצמו כמי שראוי לעמוד בראש ניהול משבר הקורונה. בסקרים רבים היחס לבנט הולך ועולה, בין אם רואים בוכמנהיג הבא שצריך לעמוד בראש גוש הימין, ובין אם מפלגתו שבסקרים השונים נעה באזור12 מנדטים ואף יותר. צירוף של שאשא ביטון לשורות הסיעה יחזקו את מעמדו אף יותר, והוא יפוך לכוח משמעותי ביותר בגוש הימין. הדיבורים על ההכנות לבחירות הופכות ראליות יותר ויותר, עם חוסר ההסכמה בין הליכוד לכחול לבן בעניין אישור התקציב, שאם לא יאושר ישראל תצא לבחירות בנובמבר.