סקר מיוחד: בקרב מצביעי הימין - בנט במקום השני להנהגת המחנה

בסקר חדש, בו נשאלו הנבדקים מי בעיניהם הכי ראוי להנהיג את מחנה הימין- מרכז, ענו 43.2% כי בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר, אחריו נפתלי בנט עם 25%

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/20 09:56 ט באב התשפ

סקר מיוחד: בקרב מצביעי הימין - בנט במקום השני להנהגת המחנה
ח"כ נפתלי בנט. אחוזי התמיכה עולים, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

אחוזי התמיכה בח"כ נפתלי בנט כמנהיג הימין עולים בצורה דרמטית. בסקר 'דיירקט פולס' אשר פורסם אתמול (ד') , ובחן את השאלה: "מבין האישים הבאים מי הייתם רוצים שיעמוד בראש מחנה המרכז ימין"? עלה כי בקרב מצביעי הימין, 43.2% סוברים כי בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר. נפתלי בנט אחריו עם 24.9% ולאחריו גדעון סער עם 16.8% ונפתלי בנט עם 10.3%.

בקרב כלל המדגם  התוצאות קצת שונות, 34% חושבים שנתניהו צריך לעמוד בראש הימין, 22.2% חושבים שגדעון סער, אחריו בנט עם 16.4%, ואז רק ברקת עם 10.3%.

בנוסף, סקר מנדטים חדש שפורסם אף הוא אתמול, מראה כי ישנן תנודות במפת הגושים, שיכולות להביא לסיומה של כהונת נתניהו. ימינה נשארת יציבה והופכת למפלגה הרביעית בגודלה בכנסת. 

אם הבחירות היו מתקיימות היום, זו היתה מפת המנדטים: הליכוד מובילה עם 31 מנדטים, יש עתיד מתקבעת כטוענת לכתר עם 19 מנדטים, הרשימה המשותפת יציבה 16, ימינה עולה ל- 13, כחול לבן מתאוששת ממספר חד מספרי ל- 10 מנדטים, ש"ס עם 9 מנדטים, ישראל ביתנו 8 מנדטים, יהדות התורה ומרצ סוגרות את הרשימה עם 7 מנדטים כל אחת. 

מפת הגושים משתנה לאחר הצהרתו של בנט, שגוש הימין בלעדיו מדרדר ל-48 מנדטים בלבד, לעומת זאת גוש השמאל, ללא ליברמן, שמונה 52 מנדטים. אולם אם בנט יחבור לגוש הימין, כהרגלו, גוש הימין מקבל 61 מנדטים, ללא ליברמן. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן