שאשא ביטון על הדחתה: "פעלתי על פי צו מצפוני"

לאחר שקיבלה מיו"ר הקואליציה את מכתב ההדחה מתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה, מגיבה שאשא ביטון ואומרת כי ההחלטה להדיח אותה "היא החלטה שמטרתה למנוע דיונים רציניים". נתניהו: "מגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת שהוא ינקוט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/20 19:53 ז באב התשפ

שאשא ביטון על הדחתה: "פעלתי על פי צו מצפוני"
יפעת שאשא ביטון, צילום: דוברות הכנסת, עדינה וולמן

סיעת הליכוד הטילה היום (ג') סנקציות על חברי הכנסת שלא הצביעו נגד חוק איסור טיפולי המרה. יו"ר הסיעה ויו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, הודיע לחברי הכנסת שנענשו כי לא יוכלו להגיש חוקים עד לסוף המושב, ולשרים אמר כי הם יקבלו תורנויות נוספות במליאה. זוהר שלח מכתב ליו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא ביטון ובו בישר לה על הדחתה מהתפקיד על רקע ההתנהלותה ובעקבות היעדרותה מהצבעות במליאת הכנסת.

עונשים בליכוד: שאשא ביטון תודח מתפקידה, ח"כים לא יוכלו להגיש הצעות חוק

ח"כ שאשא ביטון הגיבה להדחה בחשבון הטוויטר שלה: "פעלתי על פי צו מצפוני! ההחלטה של ראש הממשלה לפטר אותי, היא החלטה שמטרתה למנוע דיונים רציניים, למנוע שיח, למנוע הקשבה לציבור, למנוע השמעת קולות אחרים".

ח"כ זוהר הסביר את העונשים שהטיל על חברי הליכוד שהפרו את המשמעת הקואליציונית בחשבון הטוויטר שלו: "תפקידי וחובתי לדאוג לשלמות הקואליציה. לאחרונה יש התרופפות במשמעת הקואליציונית אשר מקשה עלינו לפעול למען עם ישראל. בעצה משותפת עם ראש הממשלה הוחלט להטיל סנקציות על מי שהפרו את המשמעת כפי שנהגו בכל ממשלות ישראל לדורותיהן".

;

ראש הממשלה נתניהו התייחס גם הא לפיטוריה של שאשא ביטון: "‏בלי משמעת הליכוד לא יכול למשול, ובייחוד לא בזמן משבר הקורונה. אמרתי אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת שהוא ינקוט. אני מבקש מכל חברי הליכוד לגלות אחריות, להקפיד לשמור על משמעת סיעתית ולחדול מהתקפות מיותרות בתוך הסיעה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן