נתניהו תוקף את ערוץ 12: "זרוע תעמולה חסרת בושה. פייק ניוז על סטרואידים"

ראש הממשלה זעם על הסיקור המוטה, לדבריו, של ההפגנות נגדו בערוץ הגדול בישראל: "עושים שמיניות באוויר כדי לתדלק את ההפגנות הפוליטיות שמאורגנות וממומנות על ידי ארגוני השמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/20 22:35 ד באב התשפ

נתניהו תוקף את ערוץ 12: "זרוע תעמולה חסרת בושה. פייק ניוז על סטרואידים"
תוקף את התקשורת. נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (מוצ"ש) בחריפות את ערוץ 12, בשל סיקור ההפגנות נגדו ברחבי הארץ. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו צירף ראש הממשלה תמונה של כיכר רבין בתל אביב כשהיא כמעט ריקה מאדם, במהלך ההפגנה הערב, וטען כי הערוץ מסקר את ההפגנות נגדו באופן מוטה, ומנפח את המספרים כדי להפיל את ממשלתו.

אלפי מפגינים נגד נתניהו בירושלים ובקיסריה

"ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה", כתב נתניהו. "מדי ערב הם פותחים את שידורי התעמולה שלהם עם דיווחים חיים "דרמטיים" על מספרים מנופחים של מפגינים ומציגים את זה כאילו מדובר בעשרות אלפים או במאות של אלפים".

אסף אמדורסקי בראיון בהפגנה נגד נתניהו, בשבוע שעברצילום: חדשות כיפה

ראש הממשלה הוסיף כי "חדשות 12 עושים שמיניות באוויר כדי לתדלק את ההפגנות הפוליטיות שמאורגנות וממומנות על ידי ארגוני השמאל. פייק ניוז על סטרואידים. כמעט כל התוכניות, הכתבות והפרשנויות מגויסות לתעמולה בולשביקית חסרת רסן נגד ראש הממשלה".

בנוסף טוען נתניהו כי בערוץ לא מזכירים את האיומים עליו ועל משפחתו: "וכמובן הם אפילו לא אומרים מילה אחת על האיומים המפורשים לרצוח את ראש הממשלה ומשפחתו. בושה בושה בושה".

למעלה מאלף איש הפגינו הערב מול בית ראש הממשלה בירושלים. המפגינים, ובראשם אנשי "מחאת הדגלים השחורים", קוראים קריאות נגד נתניהו ודורשים ממנו להתפטר מתפקידו.

במקביל, דווח על למעלה ממאתיים איש בהפגנה מול ביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה, שם, על פי דיווחים, עשה את סוף השבוע. בנוסף דווח על הפגנות בצמתים ועל גשרים ברחבי הארץ. המפגינים קוראים לנתניהו להתפטר, ומניפים שלטים נגד שחיתות.