הרב רפי פרץ הגיש בקשה להיפרד מימינה

יו"ר הבית היהודי ממשיך לנתק עצמו מיתר מפלגות הבית היהודי, ובמקביל עובר להתמזגות טכנית עם הליכוד. היום הוא הגיש את הבקשה להיפרדות מוחלטת מועדת הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/20 18:29 יד בתמוז התשפ

הרב רפי פרץ הגיש בקשה להיפרד מימינה
השר רפי פרץ , צילום: פלאש 90, הדס פרוש

הבית היהודי לקראת פרידה מוחלטת מימנה: יו"ר הסיעה, הרב רפי פרץ, כבר החל בפרידה מימינה כשבחר להיכנס לקואליציה בזמן שיתר חברי ימינה בחרו באופוזיציה. לאחר שפרש וקיבל בעד הצטרפותו לקואליציה את תפקיד השר לענייני ירושלים ומורשת. הבוקר (ב') הגיש הרב פרץ לועדת הכנסת בקשה להיפרדות מוחלטת מימינה. 

הרב פרץ כותב במכתבו לוועדה: "בהתאם לסעיף 60(א) לחוק הכנסת, מוגשת בזאת הודעה על התפלגות מפלגת הבית היהודי מיסודה של המפד"ל מסיעת ימינה, בהתאם לסעיף 59 (2) לחוק הכנסת". לאחר ההתפצלות יוחזר השם הקודם לסיעה - הבית היהודי. סיעת הבית היהודי לבדה אינה צפויה לעבור את אחוז החסימה במידה ויהיו בחירות, ולכן היא צפויה לערוך חיבור טכני יחד עם הליכוד.

צילום: ללא

לפני שבועיים פרסמנו כאן לראשונה כי הבית היהודי תחשב לאחר הפיצול כמפלגה בעלת שני מנדטים, ולא אחד, בחישוב העתידי של הכספים הקואליציוניים של הממשלה הנוכחית. ההסכם הזה נחתם בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר הבית היהודי רפי פרץ בליל הגשת הרשימות לכנסת ה-23, כפיצוי לפרץ על ההחלטה לחבור לימינה ולנטוש את בן גביר. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן