איילת שקד: "נתניהו ויתר על החלת הריבונות בבקעת הירדן"

חברת הכנסת מימינה תוקפת את ראש הממשלה ומאשימה אותו בכניעה לראשי כחול לבן. בנוסף יצאה גם נגד התנהלותו של נתניהו מול משבר הקורונה: "בממשלה הזו יש יותר שרים וסגני שרים מצוותים של חוקרים אפדימיולוגים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/20 08:43 ז בתמוז התשפ

איילת שקד: "נתניהו ויתר על החלת הריבונות בבקעת הירדן"
איילת שקד. מותחת ביקורת על נתניהו, צילום: פלאש 90

 חברת הכנסת איילת שקד תוקפת הבוקר (ב') את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במספר נושאים. ראשית יוצאת שקד נגד התנהלות נתניהו בעניין החלת הריבונות, שאמורה לחול בעוד יומיים, ושבקעת הירדן ככל הנראה לא תהיה כלולה במהלך. "התכניות שדנים עליהן כרגע לא כוללות ריבונות בבקעת הירדן" תוקפת שקד.

"ממה שידוע לנו כרגע, נתניהו ויתר על החלת הריבונות בבקעת הירדן ונכנע ללחץ של גנץ, אשכנזי והערבים וזה עצוב מאוד כיוון שהייתה כאן הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות דווקא על האזור הזה" אומרת שקד בראיון לגלי צה"ל. שקד מאמינה כי הכוח לחיל ריבונות גם בבקעה נתונה אך ורק בידי נתניהו: "זו לא תוכנית טראמפ, אלא תוכנית נתניהו. הוא עיצב אותה, מניחה שהוא יכול לדרוש בה גם שינויים".

שקד גם תוקפת את התנהלות הממשלה בנושא נגיף הקורונה, במיוחד לאחר שקבינט הקורונה טרם הגיע להחלטות. "הממשלה הנוכחית עושה עבודה רעה בכל מה שקשור לקורונה. בממשלה הזו יש יותר שרים וסגני שרים מצוותים של חוקרים אפדימיולוגים. זה פשוט מחדל". היום, הקבינט ייפגש בשנית בתקווה כי הפעם יתקבלו הכרעות. נכון לשלב זה הצדדים המושכים הם משרד הבריאות הקורא להגבלות לעומת יתר המשרדים המתעדפים טיפול נקודתי.