גדעון סער: "לחדש את המו"מ להכנסת ימינה לקואליציה"

חבר הכנסת מהליכוד קרא לחדש את המשא ומתן להכנסת ימינה לממשלה, על רקע דברי בנט כי הוא מוכן לסייע לממשלה בטיפול במשבר הקורונה, גם בלי להיכנס לממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 11:52 ב בתמוז התשפ

גדעון סער: "לחדש את המו"מ להכנסת ימינה לקואליציה"
ח"כ גדעון סער, צילום: ללא

האם ימינה בדרך לממשלה? אחרי דבריו של יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט הבוקר (ד'), כי הוא מעוניין לסייע לממשלה במשבר הקורונה, ויסכים לקבל אחריות על ניהול המשבר גם ללא תפקיד בממשלה או אפילו כניסה לקואליציה, קורא ח"כ גדעון סער מהליכוד לחזור למשא ומתן עם ימינה על כניסה לממשלה.

סער כתב כי "יש לחדש את המשא ומתן לצירוף סיעת 'ימינה' לקואליציה. 'ימינה' היא חלק מהמחנה הלאומי וקרובה אידיאולוגית לליכוד. אין סיבה שתשאר באופוזיציה".

כזכור, הבוקר אמר שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט, כי "אם יקראו לי להיות אחראי על המערכה מול קורונה, אני נכנס בדקה וחצי. גם מחוץ לממשלה אעשה את זה. אני משרת את העם שלי, את המדינה שלי".

בנט תקף מנגד את הממשלה על הטיפול במשבר הכלכלי ובהתפשטות הנגיף. בראיון אמש (ג') בגלי צה"ל אמר בנט כי "המדינה נוטשת את בעלי העסקים, אנשים מגיעים לפת לחם", והבוקר הוסיף בראיון ברדיו 103FM: "הדיון בועדת הכספים של הכנסת עם מיליון מובטלים בחוץ ועצמאים קורסים, בכנסת עוסקים ברצינות בבריכה של ראש הממשלה, זה לא מקובל. כל כך הרבה אנשים נאנקים וזה הדבר היחידי שצריך לעניין את כולם, מה שלא פרנסה זה לא מעניין, ובטח לא להתעסק בהטבות רטרואקטיביות".