בנט: "מוכן לסייע לממשלה בטיפול בקורונה - ללא תפקיד רשמי"

שר הביטחון לשעבר תקף את הממשלה על אופן הטיפול במשבר המתמשך - "המדינה נוטשת את בעלי העסקים" - ואמר כי הוא מוכן לסייע במשבר בכל תפקיד - "לא רוצה תפקיד או לשכה - רק סמכויות כדי לטפל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/20 09:22 ב בתמוז התשפ

בנט: "מוכן לסייע לממשלה בטיפול בקורונה - ללא תפקיד רשמי"
ח"כ נפתלי בנט, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

בנט יעזור לממשלה? שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה, שמרבה לתקוף את התנהלות הממשלה במשבר הקורונה, מאז עזב את משרד הביטחון, אומר כי הוא מוכן להתגייס לסייע לממשלה בניהול המשבר - והוא אינו מבקש תפקיד, אלא רק סמכויות.

בראיון אמש (ג') בגלי צה"ל אמר בנט כי "המדינה נוטשת את בעלי העסקים, אנשים מגיעים לפת לחם", והבוקר הוסיף בראיון ברדיו 103FM: "הדיון בועדת הכספים של הכנסת עם מיליון מובטלים בחוץ ועצמאים קורסים, בכנסת עוסקים ברצינות בבריכה של ראש הממשלה, זה לא מקובל. כל כך הרבה אנשים נאנקים וזה הדבר היחידי שצריך לעניין את כולם, מה שלא פרנסה זה לא מעניין, ובטח לא להתעסק בהטבות רטרואקטיביות".

עם זאת, בנט הדגיש כי הוא מעוניין לעזור לממשלה בניהול המלחמה בקורונה, ללא קבלת תפקיד רשמי: "אתייצב לטובת המדינה ברגע שיקראו לי. לא רוצה תפקיד או לשכה - רק סמכויות כדי לטפל". בראיון ב-103FM אמר: "אני לא צריך להיות שר, כאזרח אני מתייצב לכל משימה, אני אקח את כל האירוע הזה, ואני אדע איך לגייס את המעבדות. אם יקראו לי להיות אחראי על המערכה מול קורונה, אני נכנס בדקה וחצי. גם מחוץ לממשלה אעשה את זה. אני משרת את העם שלי, את המדינה שלי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן