בן גביר על נתניהו: "בוגד בתושבי הדרום וחיילי צה"ל"

חבר איחוד מפלגות הימין תקף את ראש הממשלה על הסכם הרגיעה המסתמן עם חמאס ואיים: "אם תחתום על ההסכם, אין לך ממשלה". על בנט אמר: "אני לא כמוהו שחזק בדיבורים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 31/03/19 12:55 כד באדר ב'

בן גביר על נתניהו: "בוגד בתושבי הדרום וחיילי צה"ל"
איתמר בן גביר, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

חבר עוצמה יהודית ואיחוד מפלגות הימין, עו"ד איתמר בן גביר, תקף היום (א') את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיים כי במידה יחתום על הסכם הרגיעה עם חמאס, הוא לא יצטרף לממשלתו.

"מי שחותם על הסכם הפסקת אש עם חמאס, הוא בוגד בתושבי הדרום וחיילי צה"ל", אמר בן גביר שממוקם ברשימת מפלגתם של הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' במקום ה-7.

בהמשך הוא שיגר איום ברור לכיוונו של נתניהו, וגם עקץ את יו"ר הימין החדש, כשאמר: " אדוני ראש הממשלה אם אתה חותם על ההסכם אין לך ממשלה. אני לא בנט שחזק בדיבורים. אני לא אצביע בעד ממשלה שעושה הסכמים עם חמאס".

אמש הצהירו נפתלי בנט ואיילת שקד כי יצביעו נגד ההסכם המסתמן עם חמאס. "לאחר מעל אלף רקטות השנה, רבבות בלוני תבערה, מיליון ישראלים במקלטים", אמרו השניים, "צריך היה שסינוואר ייפרד מהעולם הזה, ולא שיכתיב להסתובב כטווס מנצח. טועה מי שחושב שקנה לנו שקט, כי עם הכניעה לטרור מגיע התיאבון לעוד טרור. אנו צפויים לגל טרור נוסף, אלים הרבה יותר".

מוקדם יותר היום שיגר בנט מכתב ליועמ"ש, אבילחי מנדלבליט, ובו דרש כי זה יורה לנתניהו לכנס את הקבינט בהקדם כדי לדון במצב בדרום ובהסכם. לאחר מכן דווח כי ישיבת הקבינט. שתוכננה ליום רביעי הקרוב, בוטלה והשרים לא קיבלו עדכון לגבי המועד החדש.