שקד ובנט: "נצביע נגד הסכם הכניעה המביש לחמאס"

שרי מפלגת הימין החדש הודיעו כי יצביעו נגד הסכם מול ארגון חמאס. בנט: "צריך היה שסינוואר ייפרד מהעולם הזה". איחוד הימין: "מי שמאמין שההסכם עם החמאס הוא כניעה - שיתפטר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/19 20:20 כג באדר ב'

שקד ובנט: "נצביע נגד הסכם הכניעה המביש לחמאס"
בנט ושקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרי הימין החדש, שר החינוך, נפתלי בנט ושרת המשפטים, איילת שקד, יצביעו בקבינט נגד הסכם הכניעה של ישראל מול ארגון חמאס. בנט: ״סינוואר היה צריך להיפרד מהעולם הזה, ולא להסתובב כטווס מנצח. אנו צפויים לגל טרור נוסף, אלים הרבה יותר״. באיחוד מפלגות הימין מיהרו להגיב לדברי בנט ואמרו כי "יש מי שאוהבים  ללכת עם ולהרגיש בלי".

הגיע הזמן לחסל את ראש הנחש? מנהיג חמאס יחיא סינוואר

הגיע הזמן לחסל את ראש הנחש? מנהיג חמאס יחיא סינווארצילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

בנט הוסיף: ״לא סתם התחושה של הישראלים היא של השפלה. סינוואר והנייה יוצאים לחגיגות ניצחון, ללא כל פחד שישראל תחסל אותם. ככה לא יוצרים התרעה". בנט הודיע הערב (מוצ"ש) כי הוא והשרה איילת שקד יצביעו בקבינט נגד חתימה על הסכם הכניעה של ישראל לחמאס. "לאחר מעל אלף רקטות השנה, רבבות בלוני תבערה, מיליון ישראלים במקלטים, צריך היה שסינוואר ייפרד מהעולם הזה, ולא שיכתיב להסתובב כטווס מנצח. טועה מי שחושב שקנה לנו שקט, כי עם הכניעה לטרור מגיע התיאבון לעוד טרור. אנו צפויים לגל טרור נוסף, אלים הרבה יותר״.

באיחוד מפלגות הימין הגיבו לדברי שקד ובנט ואמרו: "יש מי שאוהבים  ללכת עם ולהרגיש בלי. מי שמאמין שההסכם עם החמאס הוא כניעה - שיתפטר. לבצע זו מחוייבות. רק לדבר בסיסמאות זו קשקשנות".