עקב התגברות הטרור החקלאי: נתניהו רה"מ יכנס את השרים

נתניהו הודיע כי יכנס ישיבת שרים מיוחדת כדי לדון בתופעה, בעקבות ריבוי מקרי הפשיעה החקלאית בתקופה האחרונה. ח"כ השכל: "אם לא נטפל בזה עכשיו זו תהיה בכייה לדורות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/18 17:33 כב באייר התשעח

עקב התגברות הטרור החקלאי: נתניהו רה"מ יכנס את השרים
חממה, צילום: Chen Leopold/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (ב') בישיבת סיעת הליכוד כי יערוך ישיבת שרים מיוחדת בנושא הטרור החקלאי, זאת בעקבות התגברות מקרי הפשיעה החקלאית בתקופה האחרונה.

ח"כ שרן השכל שפנתה לנתניהו וביקשה ממנו לכנס ישיבה מיוחדת, אמרה כי "מחובתנו להציב את מיגור הטרור החקלאי בראש סדר העדיפויות. אם לא נטפל בזה עכשיו זו תהיה בכייה לדורות. אני ממשיכה לפעול בשני מישורים: הגברה משמעותית של האכיפה והגברת הענישה".

אתמול שיגר שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, מכתב לרה"מ ובו דרישה לכנס את הממשלה כדי להכין תכנית לאומית לטיפול בתופעת הטרור החקלאי. "גל הטרור החקלאי ההולך וגובר בעת האחרונה יוצר נזקים חמורים, בדמות הצתת ציוד חקלאי, קומביינים ומטעי עצים. כפועל יוצא, עבודה חקלאית של שנים רבות יורדת לטמיון והיקף הנזקים נאמד במיליוני שקלים", כתב.

בהמשך הוא ציין כי "לאור העובדה כי היקף התופעה הולך ומתעצם מיום ליום, הנני סבור כי אנו, כחברי הממשלה, מצווים ומחויבים למגר את המלחמה שנכפתה על חקלאי ישראל".

יו"ר הבית היהודי ביקש מראש הממשלה לערוך לערוך סיור באתרים שניזוקו על מנת לחזק את התושבים וללמוד את התופעה מקרוב, ובנוסף "לקיים בהקדם ישיבת ממשלה מיוחדת שמטרתה להכין תכנית לאומית שתספק מענה לתופעה".