החלום הופך למציאות | כך יראה הרכב האוטונומי של אפל

אפל מציגה חידושים במכונית האוטונומית החשמלית המיוחלת שלה. בין היתר מרכב שישמש כמסך, התאמת אקלים, מחזירי אור נסתרים והטענה אוטומטית. כל החידושים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/21 08:08 יא בטבת התשפב

החלום הופך למציאות | כך יראה הרכב האוטונומי של אפל
המכונית העתידית, צילום: shutterstock

נזכה לראות רכב אוטונומי של אפל בקרוב? גל של פטנטים מצביע על כך שהחברה הופכת רצינית יותר בהפיכת החלום למציאות. הפטנטים הבלעדיים מראים איך זה יראה. לפי אפל, אחד הפטנטים החדשניים ביותר מתעתדים להפוך את המרכב החיצוני של הרכב למסך. הוא יציג גרפיקה כמו מהירות הרכב ונורות אזהרה. הפיתוח החדשני יוכל לשמש גם כעיצוב לרכב ותוכלו לבחור בכל יום עיצוב שונה.

עוד פטנט מציע שאפל תשתמש בטכנולוגיית LiDAR עם מחזירי אור נסתרים בכל רחבי המכונית, כך שלא יהיו בליטות חיישנים מכוערות שיקלקלו ​​את העיצוב המלוטש שלה. אפילו בקרת האקלים תשתפר במכונית אפל. במכונית יותקנו חיישנים שיכולים להתאים את הטמפרטורה בהתאם לטמפרטורת הגוף שלך. הטכנולוגיה הזו תעבוד יחד עם טכנולוגיית זכוכית שיכולה להכהות את עצמה כדי לווסת את החום הנכנס לתא הנוסעים.

המכוניות החשמליות דורשות הכנסה לטעינה- לא באפל. ברגע שתיגש אל המטען, רק תצטרך לתת למכונית לעשות את שלה. אפל רשמה פטנט על טכנולוגיה שתאפשר למכוניות להיטען תוך כדי תנועה.  לאחרונה נודע כי אפל מאיצה את פיתוח המכונית החשמלית שלה, הכיוון המרכזי שאליו הולכים בחברה הוא נהיגה אוטומטית של המכונית.