עוד חוזר הניגון: ליברמן יבחן מחדש את הוצאת גלי צה"ל מהצבא

כשנה לאחר שקיבל את המלצת הרמטכ"ל וחזר בו, צפוי שר הביטחון לקבל החלטה האם התחנה הצבאית תישאר בידי צה"ל או תעבור לאחריות משרד הביטחון. בעבר אמר הרמטכ"ל כי קשה לו להסביר את תקצוב התחנה במיליונים בעוד יחידות לוחמות נסגרות

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/10/17 09:00 י בחשון התשעח

עוד חוזר הניגון: ליברמן יבחן מחדש את הוצאת גלי צה"ל מהצבא
ליברמן ואיזנקוט, צילום: פלאש 90. אריאל הרמוני

שר הביטחון אביגדור ליברמן מתכוון לבחון מחדש את הוצאת תחנת הרדיו גלי צה"ל מידי הצבא, כך פורסם הבוקר (שני) ב'הארץ'.

כבר לפני כשנה קיבל השר ליברמן את המלצת מנכ"ל משרדו, שנשענה על יוזמתו של הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, להוציא את התחנה מאחריות הצבא ולהעביר אותה למשרד הביטחון, זאת בתוך רצון לחסוך כסף וכדי להתמקד לדבריו בייעודו העיקרי של הצבא.

איזנקוט טען בזמנו כי הוא מעוניין שצה"ל יעסוק בנושאי הליבה שלו ובנוסף אמר כי קשה לו להצדיק תקציב של מיליוני שקלים לתחנה צבאית בעוד שיחידות לוחמות כמו טייסות וחטיבות שיריון נסגרות. בנוסף, כך דווח היום ב'הארץ' לאיזנקוט לא נוח עם חלק מעמדות המגישים בתחנה כשבאתר הקפידו לציין את העיתונאי אראל סג"ל ורצועתו היומית עם שלל מגישיה כמי שלא מביאים נחת לפורום המטכ"ל.

עם זאת, כעבור מספר ימים ולאחר שהתייעץ עם היועמ"ש אביחי מנדלבליט החליט שר הביטחון לחזור בו ולהשאיר את המצב על כנו. כעת נודע כי למרות שהוא טרם השתכנע שזה הדבר הנכון לעשותו, החליט ליברמן לבחון מחדש את ההמלצה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן