מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

במהלך שירות מילואים: שופט ליגת העל נפצע קשה מפגיעת נ"ט

ניב שטייף נפצע באורח קשה מיר של חיזבאללה לעבר מרחב מתת בגליל העליון. איגוד השופטים: "מתפללים שידע להתגבר על הפציעה ולהמשיך את מסלול חייו, האישיים והמקצועיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/23 21:29 כו בכסלו התשפד

במהלך שירות מילואים: שופט ליגת העל נפצע קשה מפגיעת נ"ט
ליגת העל בכדורגל, אילוסטרציה, צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90

ניב שטייף (28), שופט ליגת העל בכדורגל נפצע אתמול (ו') באורח קשה במהלך שירות מילואים בגבול הצפון. שטייף פונה במסוק לאחר שנפצע מירי לעבר מוצב צה"ל במרחב מתת שבגליל העליון. בהמשך אושפז ונותח במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה ומצבו מוגדר כעת בינוני.

איגוד השופטים: "בטוחים ומתפללים שידע להתגבר על הפציעה"

מאיגוד השופטים נמסר: "מנכ"ל האיגוד יריב טפר ויו"ר הועדה המקצועית לירן וקסברגר ביקרו היום את המשפחה ברמב"ם. איגוד השופטים מחבק את משפחת שטייף וילווה אותה ואת ניב, עד להחלמתו המלאה"

עוד מסרו באיגוד השופטים: "ניב שופט צעיר ומבטיח ובחור חסון וחזק, ואנו בטוחים ומתפללים שידע להתגבר על הפציעה ולהמשיך את מסלול חייו, האישיים והמקצועיים. יו"ר האיגוד, גיורא ענבר, פגש לא מזמן את ניב בשטח, ועומד בקשר עם המשפחה ועם גורמי הצבא השונים בקשר לפרטי האירוע ולשיקום הצפוי".

"ניב מטופל במחלקה האורתופדית בבית החולים"

מנהלת הליגות לכדורגל: "המנהלת שולחת איחולי החלמה מהירה לשופט ליגת העל ניב שטייף שנפצע בעת שירות מילואים בגזרת הצפון. שטייף נפצע אתמול ומטופל כעת במחלקה האורתופדית בבית החולים רמב"ם בחיפה. אנו מחזקים את אביו שמואל שטייף, שולחים לניב חיבוקים וחיזוקים ומאחלים לו ולכל הפצועים החלמה מהירה. מחזקים את צה"ל וכוחות הביטחון ברצועת עזה ובגבול הצפון".