מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לאחר ביזוי הנופלים - המהלך של הפועל תל אביב נגד האוהדים

דירקטוריון הפועל תל אביב החליט להעניש את האוהדים שביזו את טקס הזיכרון שנערך לשוטרים הנופלים בפתיחת המשחק מול הפועל באר שבע: המנוי ישלל וכך גם הזכאות לרכישת כרטיסים

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/23 21:20 כא בכסלו התשפד | עודכן בתאריך 04/12/23 21:27

לאחר ביזוי הנופלים - המהלך של הפועל תל אביב נגד האוהדים
אוהדי הפועל, צילום: פלאש 90

אחרי האירוע המביש אתמול (א') בו לקחו חלק מספר אוהדים שביזו טקס לזכר שוטרים שנפלו, דירקטוריון הפועל תל אביב החליט לשלול את המינויים של אוהדים אלו וכן לשלול את זכאותם לרכישת כרטיסים. עם זאת הקבוצה הבהירה כי תישקל החזרת המנויים לאחר שהאוהדים יביעו התנצלות אישית וכנה בפני משפחות החללים. עוד הוסיפו בדירקטוריון הקבוצה: "האוהדים מהווים קומץ שאינו מייצג את אוהדי הקבוצה כולה, אשר רובה המכריע התנער מהתנהגות זו ואף גינה אותה".

אוהדי הפועל תל אביב שרו נגד המשטרה בזמן טקס לנופלים

כזכור, לפני משחקה של הפועל באר שבע מול הפועל תל אביב, קיימה הקבוצה הדרומית טקס לזכר איציק בזוקשווילי וג'י.אר דוידוב ז"ל, שוטרים שנפלו במלחמה בנוכחות המשפחות. בתגובה לטקס, קומץ מאוהדי הפועל תל אביב השמיעו קריאות בגנות המשטרה.

"מתנצלים מעומק הלב בפני משפחות הנופלים שחירפו נפשם"

מהפועל תל אביב נמסר כי הם מתביישים באירוע, אך הסבירו: "יש לציין שבמגרש היו כ-80 אוהדי הפועל ורק חלק קטן מהם היו שותפים לביזוי הטקס באופן שאינו מייצג את ערכי המועדון והקהל המעולה שלו". הם בחרו להתנצל בפניי המשפחה: "ברצוננו להתנצל בפני המשפחה, הפועל באר שבע ושוטרי משטרת ישראל שאיבדו חברים רבים בהגנה על אזרחים בשבת השחורה".

ממנהלת הליגה נמסר: "מנהלת הליגה מתביישת ומגנה בכל תוקף את ביזוי הטקס שהתקיים הערב בהיכל הקונכיה. אנחנו מצרים על ההתנהגות של קומץ אוהדים שנכחו במגרש ואנחנו בטוחים שזו לא נחלת הכלל של אוהדי הכדורסל בישראל. בשם המנהלת וקבוצות הליגה אנחנו מתנצלים מעומק הלב בפני משפחות הנופלים שחירפו נפשם למען הגנת המולדת ולמען כל אחד ואחת מאיתנו".