חזרו עם הגביע: נבחרת ארגנטינה נחתה בבואנוס איירס

ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה נחתו בבואנוס איירס אחרי הזכייה במונדיאל קטאר 2022 ואלפים הגיעו לקבל את פניהם בשדה התעופה | הממשלה הכריזה על יום חג לאומי כדי לאפשר לאזרחים לחגוג את הניצחון

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/22 08:39 כו בכסלו התשפג

חזרו עם הגביע: נבחרת ארגנטינה נחתה בבואנוס איירס
צילום: Jorge Novominsky/Flash90

מסי עשה את זה36 שנה של סבל, של דמעות, של הפסדים נגמרו כשליאו מסי וארגנטינה עשו את זה בגדול וזכו במונדיאל קטאר 2022 במשחק הגמר מול נבחרת צרפת. זה היה משחק שהיה בו הכל: שערים גדולים, פנדלים, מהפכים, הארכה ופנדלים שבסופם מיליוני ארגנטינאים חוגגים וארגנטינה אלופת העולם.

קפטן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי

קפטן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי צילום: shutterstock

היום (ג') שחקני נבחרת ארגנטינה נחתו באמצע לילה בבואנוס איירס, לאחר הזכייה הגדולה בגביע העולם. אלפים קיבלו את פניהם בשדה התעופה בבירה ועל פי דיווחים, כל הדרכים לשדה התעופה נחסמו ואלפי אוהדים נמצאים סמוך למשרדי ההתאחדות לכדורגל הארגנטינאית ובאובליסק שבכיכר הרפובליקה המרכזית.

הממשלה המקומית הכריזה על חג לאומי

בהמשך היום, צפויים השחקנים להגיע למרכז עיר הבירה כשהם על "אוטובוס הניצחון", אוטובוס פתוח עם כל השחקנים בו יציגו לאוהדים את הגביע. המונים צפויים לחכות להם ולחגוג איתם, עד שעות הערב. הממשלה המקומית הכריזה על חג לאומי, במטרה לאפשר לתושבים לחגוג עם נבחרת הכדורגל את זכיית הנבחרת הלאומית בגביע העולם.

צפו בתקציר, ארגנטינה אלופת העולם: