סמוטריץ: "מוטי אלון צריך להיות מוקע ומודר"

חבר הבית היהודי שיבח את הטיפול בפרשת התלונה החדשה נגד אלון, "הציונות הדתית ורבניה מגלים שוב בגרות ואחריות". ח"כ עזריה קצת פחות פרגנה, "משהו בשיטה לא עובד, צריך לרדת לשורש העניין כדי שצעירים בציבור הדתי לא יפגעו יותר מרבנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/18 14:59 כו בכסלו התשעט

סמוטריץ: "מוטי אלון צריך להיות מוקע ומודר"
בצלאל סמוטריץ', צילום: Miriam Alster/FLASH90

בציונות הדתית התייחסו לחשיפה היום (שלישי) בדבר התלונה החדשה להטרדה מינית, שהגיעה לפורום תקנה נגד הר מוטי אלון. חלק שיבחו את ההתנהלות מצאו בה טעם לפגם.

"הציונות הדתית ורבניה מגלים הבוקר שוב בגרות ואחריות", צייץ ח"כ בצלאל סמוטריץ בטוויטר והוסיף כי הם "מתייצבים לצידם של הנפגעים, ומוקיעים ללא פשרות את הפוגעים. ללא היסוסים וללא משוא פנים". לדבריו, "מוטי אלון צריך להיות מוקע מעל כל במה ומודר ומנודה מכל מעגל חברתי".

הרב מוטי אלון

הרב מוטי אלוןצילום: David Vaaknin/Flash 90

ח"כ רחל עזריה מכולנו פחות התרשמה מהטיפול בפרשה ואמרה כי "פעם אחר פעם מוטי אלון משטה בכולם ופוגע בעוד ועוד צעירים. משהו בשיטה לא עובד, צריך לרדת לשורש העניין כדי שצעירים בציבור הדתי לא יפגעו יותר מרבנים ודמויות בעלות סמכות רוחנית. לכן דרשתי דיון מהיר בנושא. כדי שנבין בדיוק מה קרה פה ואיך ניתן למנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד".

מוקדם יותר פורסם ב'עובדה' כי נגד הרב אלון הוגשה תלונה בפורום תקנה מצד צעיר שטען כי הוא פגע בו מינית בזמן שהתייעץ עמו. הצעיר פנה לחברי הפורום ושטח בפניהם את תלונתו, ואלה המליצו לו להגיש תלונה במשטרה.