תלונה חדשה נגד הרב מוטי אלון הוגשה לפורום תקנה

על פי החשד אלון פגע בצעיר שהגיע להתייעץ איתו, הצעיר הקליט את המפגשים שהחלו לקבל אופי מיני והשמיע אותן לחברי הפורום. מהרב אלון טרם נמסרה תגובה

חדשות כיפה מירב כהן 04/12/18 13:11 כו בכסלו התשעט

תלונה חדשה נגד הרב מוטי אלון הוגשה לפורום תקנה
הרב מוטי אלון, צילום: David Vaaknin/Flash 90

טלטלה בציונות הדתית: הרב מוטי אלון, שהורשע בעבר בביצוע מעשה מגונה בקטין, חשוד בביצוע מגונה בצעיר נוסף, כך פורסם ב'עובדה'. תיעוד הגיע לפורום תקנה שניסו לשכנע את הצעיר לא לפרסם בינתיים את הפרשה. אתמול הם דרשו מאלון לקחת אחריות באופן ציבורי. מהרב אלון טרם נמסרה תגובה

לפני כחודש וחצי, פנה צעיר לפורום תקנה, הפועל למיגור פגיעות מיניות בציבור הדתי, וטען כי הרב אלון פגע בו במהלך פגישות פרטניות שהתקיימו בניהם. הצעיר ביקש להתייעץ עם הרב אלון, אולם לפתע הפגישות החלו לקבל אופי מיני. הצעיר, שחשש שלא יאמינו לו, תיעד והקליט את הפגישות עם הרב. 

כאמור, לפני יותר מחודש, הגיע הצעיר לפורום תקנה להתלונן על הרב. הצעיר הציג בפני רבני הפורום את ההקלטות שבידיו והם האמינו לדבריו וייעצו לו להתלונן במשטרה. הצעיר נמנע מלהגיש תלונה רשמית, אלא התייעץ עם רבנים נוספים, שאינם חברי הפורום. 

פורום תקנה פנה לרב אלון עם החדשות ואף השמיע לו את ההקלטות של התלמיד. לפני כשבועיים הודיע הרב אלון לתלמידיו ששיעוריו הקבועים בבית המדרש יופסקו "לשם בחינה מחודשת של הפרויקט". 

הרב אלון נפגש אמש (ב') עם הרכב הרבנים המטפל בתלונה - הרב יעקב אריאל, הרב שמואל אליהו והרב חיים דרוקמן-שגיבה את הרב אלון בפרשה הקודמת והתיר לו להמשיך ללמד. הפגישה נערכה בביתו של הרב אריאל. לפי גורם המעורב בפרטים הוא ״לא הכחיש, ואף לקח אחריות מסוימת״.