נתניהו מאיים בחזרה על סוריה: "מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו"

ראש הממשלה התייחס לאיומים מצד סוריה שהזהירה את ישראל מהשלכות תקיפת חיל האוויר בשטחה. "היום ניסו לפגוע במטוסינו - לא מקובל עלינו. אנחנו נמשיך לפעול במרחב ככל שדרוש כדי להגן על ביטחון ישראל"

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/10/17 18:18 כו בתשרי התשעח

נתניהו מאיים בחזרה על סוריה: "מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו"
רוה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא חיכה יותר מידי ומיהר להגיב הערב (שני) על האיום מצד סוריה. לדבריו, ישראל לא תיתן לאף גורם לפגוע בה ומי שינסה לעשות זאת יפגע בעצמו.

"המדיניות שלנו ברורה", הבהיר ראש הממשלה, "מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו. היום ניסו לפגוע במטוסינו - לא מקובל עלינו". לדבריו, "חיל האוויר פעל בדיוק, במהירות, והשמיד את מה שצריך להשמיד. אנחנו נמשיך לפעול במרחב ככל שדרוש כדי להגן על ביטחון ישראל".

מוקדם יותר שיגר צבא סוריה איום לעבר ישראל, לאחר שחיל האוויר הישראלי השמיד סוללת טילים שממנה נעשה ניסיון לפגוע במטוסים ישראליים. בהודעה רשמית הזהיר צבא הנשיא אסד "מהשלכות חמורות לניסיונות התוקפניים החוזרים ונשנים מצד ישראל". בנוסף לכך נאמר כי הוא ימשיך "להילחם בקבוצות הטרוריסטיות, שהן זרועה של ישראל באזור".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן