נתן זהבי: מן הראוי שהדברים לא היו נאמרים

אחרי שהושעה מהרדיו, שב נתן זהבי להגיש את תכניתו היומית ופתח בהתנצלות על אמירותיו החריפות: "לא הייתה לי כל כוונה לקרוא להסית לאלימות מכל סוג שהוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/22 14:24 כב בתמוז התשפב

נתן זהבי: מן הראוי שהדברים לא היו נאמרים
נתן זהבי, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לפני כשבועיים, במסגרת תכניתו היומית של נתן זהבי ברדיו 103FM, הביע השדרן את דעתו על התכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14 והתבטא בצורה בוטה נגד חברי הפאנל של התכנית. אמירותיו עוררו סערה גדולה וראשי הרדיו החליטו להשעות את זהבי. היום (ה') שב זהבי אל תחנת הרדיו והתנצל  בשידור חי על אמירותיו.

"אני רוצה לתת הבהרה. אני מבקש להבהיר שבתוכנית זהבי עצבני בתאריך ה-4.7 אמרתי דברים שעוררו זעם וביקורת חריפה בקרב הציבור", התנצל זהבי, "אני מבקש להבהיר שמן הראוי שהדברים לא היו נאמרים ואני מצטער שנאמרו. לא הייתה לי כל כוונה לקרוא להסית לאלימות מכל סוג שהוא".

זהבי: "באמת תודה מר נתניהו על זה שהתייחסת אליי"

זהבי התייחס לבקשתו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, להשעות אותו לצמיתות."על הדברים שאמרתי נערך פסטיבל תקשורתי גדול עד כדי כך שאפילו ראש הממשלה לשעבר, מר בנימין נתניהו, עשה סרטון מיוחד שבו הוא ירד עליי רצח ואיחל שהשעייתי תהיה לצמיתות, "הזכיר השדרן הותיק, "כאות הוקרה לכך, במאמצים רבים, הצלחתי לרכוש תליון זהב ובו דמותך והוא יושב עליי בגאווה ואני אלך איתו היום ברחובות העיר ואנקר את עיניהם של העוברים והשבים עם נצנוצי הזהב שהתליון הזה מנצנץ כשהולכים נגד השמש. באמת תודה מר נתניהו על זה שהתייחסת אליי. 

זהבי: אראל סג"למרוויח  בין 100 ל־200 אלף ש"ח בחודש ומזלזל במצרך יסוד

השדרן הוותיק התייחס למונולוג של אראל סג"ל ששודר שלשום (ג') ותקף את המעשה שלו בטענה שהוא מזלזל במצרך מזון בסיסי. יש אנשים שמזלזלים במצרכי מזון, ראיתי באינטרנט אתמול אחד שמרוויח אני מעריך בין 100 ל־200 אלף ש"ח בחודש, ראיתי אותו מזלזל במצרך יסוד, שופך אותו על הפנים", עקץ זהבי את סג"ל.

זהבי הזכיר שאת הלבן צריך לאכול ולא לשפוך מתוך כבוד לאנשים שאין להם. "לבן, רבותיי, לבן. יש אנשים שאין להם כסף גם ללבן כי חמישה ילדים וזוג, 7 קופסאות קטנות של לבן זה מצרך חשוב. אני לא אשפוך לבן על הפנים כדי להגיע לכל אמצעי התקשורת, אבל אני אעשה כבוד לאוכל, למצרך החשוב הזה לבן ולמרות שיש איסור לאכול באולפן אני אפר את זה לצורך העניין, אוכל לבן ולא אשפוך אותו על הפנים כמו דביל. לא זורקים מצרכי מזון", סיים זהבי את דבריו.