לאחר ההתבטאות הקשה - נתן זהבי הושעה. נתניהו: "מקווה שלצמיתות"

נתן זהבי סיפר למאזיניו בתכנית הרדיו על רשמיו מתכנית "הפטריוטים" אותה מגיש ינון מגל: "רציתי שבאמצע שאני צופה בזה האולפן יישרף על יושביו". חברי כנסת גינו והנהלת רדיו 103FM הודיעו: "לאחר בירור הנושא החלטנו להשעותו עד להודעה חדשה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/07/22 20:27 ה בתמוז התשפב

לאחר ההתבטאות הקשה - נתן זהבי הושעה. נתניהו: "מקווה שלצמיתות"
נתן זהבי, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

איש הרדיו הוותיק נתן זהבי, צפה אמש בתכנית הטלוויזיה "הפטריוטים", וחשף היום (ב') באוזני מאזיניו לתכניתו ב-103FM את הרשמים מהתכנית בהגשתו של איש התקשורת ינון מגל. זהבי אמר דברים קשים נגד משתתפי התכנית וחברי כנסת מיהרו לפרסם גינויים וכך גם ארגון העיתונאים והעיתונאיות. בעקבות הסערה החליטו ראשי הרדיו להשעות את זהבי.

"התבטאותו של נתן זהבי בשידור היום היא אמירה חמורה, שאין לה מקום בשידורי רדיו 103fm, ושמהווה חצייה בוטה של גבולות חופש הביטוי", נכתב בהודעת הרדיו, "לאחר בירור הנושא עם המגיש, החליטה הנהלת הרדיו להשעות את המגיש משידור עד להודעה חדשה".

נתניהו: "טוב שהשעו את נתן זהבי, מקווה שלצמיתות"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, הגיב לדברים החמורים של זהבי: "מה זו השנאת הזאת? יש לי ביקורת נוקבת על ערוצים 11,12,13 - הם לא מייצגים את הליכוד ולא נותנים ייצוג אמיתי לימין, אבל אני לא אחל שהאולפנים והעיתונאים יישרפו. זה תמצית האנטי דמוקרטיה, משטרת המחשבות ומונופול הדעות. ערוץ 14 תמשיכו לשדר. טוב שהשעו את נתן זהבי ואני מקווה שלצמיתות".

"קטע השיא היה שהביאו את מירי רגב שתוסיף שמן למדורה"

"אתמול ראיתי במשך חי שעה את תכנית הפטריוטים", פתח היום זהבי את המונולוג ב-103FM, "סבלתי. אחרי זה כתבתי ל'טאעט' שבשמים וידוי שראיתי. אמרתי יא אללה, חבל ש... זאת אומרת רציתי שבאמצע שאני צופה בזה האולפן יישרף על יושביו, אמרתי דבר קשה, אני יודע. זה כזה נורא ואיום. יושבת חבורה של נבלות בראשות ינון מגל, ומטנפים ומלכלכים. קטע השיא היה שהביאו את מירי רגב שתוסיף שמן למדורה, הביאו קטעים שלה - יש שם איזה קטע שאחריו סגרתי את הטלוויזיה". 

כבר אמש כתב זהבי בחשבון הפייבוק שלו על החוויה אותה קיבל בערוץ 14: "טאטא וידוי! ראיתי חצי שעה ערוץ 14 שיישרף הלוואי האולפן על יושביו".