האזינו נתן זהבי בווידוי נגד ערוץ 14: "רציתי שבאמצע שאני צופה האולפן יישרף על יושביו"

המגיש הוותיק שידוע באמרותיו הבעייתיות, צפה אמש בתכנית הפטריוטים, והתרשם לרעה: "סבלתי. יושבת חבורה של נבלות בראשות ינון מגל, ומטנפים ומלכלכים" | בן גביר: "אפנה עוד היום ליועמ"ש בבקשה לפתוח בחקירה נגד נתן זהבי המסית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 18:26 ה בתמוז התשפב

נתן זהבי בווידוי נגד ערוץ 14: "רציתי שבאמצע שאני צופה האולפן יישרף על יושביו"
נתן זהבי, צילום: Miriam Alster/Flash90

"הפטריוטים" היא תכנית אקטואליה יומית בהגשת ינון מגל בערוץ "עכשיו 14". התכנית ידעה עליות ומורדות מאז עלתה לאוויר בשנת 2014, והחל ממאי 2022 התוכנית משודרת בהנחיית איש התקשורת ינון מגל בימים ראשון-רביעי. עמיתו של מגל לשידור ב-103FM, נתן זהבי, צפה אמש בתכנית פטריוטים, וחשף באוזני מאזיניו לרדיו את הרשמים מהתכנית בהגשתו של מגל. 

"קטע השיא היה שהביאו את מירי רגב שתוסיף שמן למדורה"

"אתמול ראיתי במשך חי שעה את תכנית הפטריוטים", פתח היום (ב') זהבי את המונולוג ב-103FM, "סבלתי. אחרי זה כתבתי ל'טאעט' שבשמים וידוי שראיתי. אמרתי יא אללה, חבל ש... זאת אומרת רציתי שבאמצע שאני צופה בזה האולפן יישרף על יושביו, אמרתי דבר קשה, אני יודע. זה כזה נורא ואיום. יושבת חבורה של נבלות בראשות ינון מגל, ומטנפים ומלכלכים. קטע השיא היה שהביאו את מירי רגב שתוסיף שמן למדורה, הביאו קטעים שלה - יש שם איזה קטע שאחריו סגרתי את הטלוויזיה". 

כבר אמש כתב זהבי בחשבון הפייבוק שלו על החוויה אותה קיבל בערוץ 14: "טאטא וידוי! ראיתי חצי שעה ערוץ 14 שיישרף הלוואי האולפן על יושביו".

צילום מסך

מייסד "חדשות 0404" ומגיש בחדשות 14, בועז גולן, הגיב בחשבון הטוויטר שלו לדברים החמורים של זהבי: "בעקבות האיומים וההסתה: ערוץ 14 מגביר את האבטחה במתחם".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, אמר בתגובה: "מקום שבו רוצים לשרוף עיתונאים, ישרפו הכל. השמאל הקיצוני מסוכן לישראל. קורא למשטרה לפעול בתקיפות, נחישות ונחרצות. אפנה עוד היום ליועמ"ש בבקשה לפתוח בחקירה נגד נתן זהבי המסית". 

תכנית הפטריוטים ששודרה אמש: