נרצחי הפיגוע בנווה צוף הובאו למנוחות

בשעה זו מובאים למנוחות יוסף סלומון ושני ילדיו חיה ואלעד הי"ד, בבית העלמין במודיעין. אלפי בני אדם מלווים אותם בדרכם האחרונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/17 18:48 כט בתמוז התשעז

נרצחי הפיגוע בנווה צוף הובאו למנוחות
פינוי טובה סלומון לשערי צדק, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

אלפי בני אדם בבית העלמין במודיעין, שם מובאים בשעה זו מובאים למנוחות  יוסף סלומון (70) ושני ילדיו חיה ואלעד הי"ד, שלושת בני משפחת סלומון שנרצחו בפיגוע שאירע בערב שבת ביישוב חלמיש בבנימין. המשטרה מאבטחת את הלוויה בכוחות מתוגברים.

חיה בת ה-46 היתה מורה בבית הספר הממלכתי-דתי לבנות "נועם המאירי" בלוד. בשבוע שעבר זכתה בתואר "המורה המצטיינת של לוד". אלעד בן ה-35 התגורר באלעד ועבד כאיש מחשבים. הוא הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים. 

בפיגוע הרצחני שאירע ביום שישי נפצעה באורח בינוני גם אשתו של יוסף, טובה סלומון. היא פונתה לביה"ח שערי צדק בירושלים. חמשת ילדיו ואשתו של אלעד, מיכל, נכחו בבית בזמן הטבח. הם ניצלו מהפיגוע לאחר שמיכל הסתגרה עם ילדיה באחד מחדרי הבית ביישוב נווה צוף.

תושבי גוש דולב-טלמונים ארגנו שרשרת אנושית בצומת נילי, להקבלת שיירת ההלוויה של בני משפחת סולומון הי״ד.

תושבים מישובי מערב בנימין, נריה, טלמון, דולב, חרשה ונחליאל הגיעו אחה״צ לצומת הישוב נילי והמתינו שם עם דגלים בידיהם להקבלת שיירת ההלוויה בדרכה לבית העלמין במודיעין, ולחיזוק ידיהם של תושבי נווה צוף ומשפחת סולומון.

השרשרת האנושית בגוש טלמונים

השרשרת האנושית בגוש טלמוניםצילום: דוברות נריה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן