מוטי יוגב נגד בנט: "אנס את הבית היהודי"

ח"כ מהבית היהודי, שאולי יידחק מטה ברשימה עקב שיבוצה של יפעת ארליך, תקף בחריפות את היו"ר הקודם של מפלגתו: "נטש את הבית הפוליטי של הציונות הדתית עם חובות כבדים". ח"כ שולי מועלם-רפאלי: "התבטאות אומללה, הוא לא היה נבחר בלעדיהם"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 13/02/19 11:37 ח באדר א'

מוטי יוגב נגד בנט: "אנס את הבית היהודי"
ירי בנגמ"ש. מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

הרשימות עוד לא הוגשו, איחוד בציונות הדתית עדיין אין, אבל הירי בנגמ"ש רק התחיל. ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), תוקף בחריפות את שר החינוך ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, וטוען כי "אנס את הבית היהודי". בראיון לגלי צה"ל אמר יוגב על בנט כי "הזלזול שלו בשש השנים האחרונות הגיע לשיא". יוגב הוסיף בזעם: "לא רק שהוא נטש את הבית הפוליטי של הציונות הדתית עם חובות כבדים, תוך שהוא אנס את הבית היהודי בבחירות הקודמות, הוא מסתובב עכשיו וקורא לציונות הדתית להצביע לו. הוא מגשים אקזיט על המפלגה שעל גבה הוא טיפס". 

בתגובה לדבריו של יוגב קראה לו חברת הכנסת שולי מועלם-רפאלי, שעברה אף היא לימין החדש עם בנט ושקד, כי עליו להתנצל: ״אני מצפה ממוטי יוגב שיתנצל על ההתבטאות האומללה. מוטי יוגב שכח שבלי נפתלי ואיילת הוא כנראה בכלל לא היה נבחר כחבר כנסת. לפניהם היו לבית היהודי 3 מנדטים בלבד - מי שעשה סיבוב זה יוגב על שקד ובנט." כתבה מועלם-רפאלי.

צריך להתפטר. יוגב ובנט בימים יפים יותר

מתקפה חריפה. יוגב ובנט בימים יפים יותרצילום: פלאש 90

עוד באותו ראיון אמר יוגב כי האיחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי הוא עניין של יום או יומיים. "צוותי המשא ומתן ישבו ביחד בים המלח, עד לפנות בוקר, עם ראשי המפלגות", סיפר יוגב. "המטרה ברורה לכולם - לייצר רשימה מאוחדת שתביא את התוצאה הטובה ביותר בבחירות". להערכתו, המגעים קרובים לסיום: "בעוד יממה או שתיים נבשר על האיחוד", אמר.

יוגב, שעשוי להידרדר ברשימה המאוחדת, לאחר שפרסמנו בחדשות כיפה כי יפעת ארליך, שנבחרה למקום המשוריין לאישה, צפויה להיות במקום השלישי גם ברשימה המאוחדת, הסתייג מאיחוד עם 'עוצמה יהודית': "'האיחוד הלאומי היא שותפה טבעית, אבל גם עם 'יחד' של אלי ישי ועם 'עוצמה יהודית' יש מגעים. 'עוצמה יהודית' זו עדיין התלבטות בתוך המפלגה - יש כאן שאלה של ערכים שאני לא יודע אם נוכל לספוג כמפלגה". כזכור, אמש אמר יוגב על החבירה לעוצמה יהודית: "מקווה שנסגור את העניין בהקדם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן